//
کدخبر: ۱۸۷۷۷۸ //

دادستان عمومی و انقلاب اردستان: بازداشتگاه اردستان به زودی احداث می شود

دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: احداث بازداشتگاه یکی از مشکلات شهرستان اردستان بود که با پیگیری‌های انجام شده مقدمات کار برای احداث این بازداشتگاه رقم خورد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان: بازداشتگاه اردستان به زودی احداث می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا شعبان فر در مراسم جشن گل‌ریزان زندانیان اردستان اظهار داشت: موضوع اشتغال زندانیان تا چند ماه گذشته زیر نظر نائین بود که با پیگیری‌های انجام شده این کار توسط انجمن حمایت از زندانیان اردستان انجام می‌شود.

وی افزود: احداث بازداشتگاه یکی از مشکلات شهرستان اردستان بود که با پیگیری‌های انجام شده مقدمات کار برای احداث بازداشتگاه در اردستان فراهم و جانمایی صورت گرفت؛ ۸۰ درصد کار برای احداث انجام شده تا بخشی از مشکلات خانواده‌های زندانی برای ایاب و ذهاب کم شود.

اردستان ۵۳ نفر زندانی دارد که ۸۰ درصد آنها متأهل هستند

دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: شهرستان اردستان ۵۳ نفر زندانی دارد که ۸۰ درصد آنها متأهل هستند.

شعبان فر افزود: انجمن حمایت از زندانیان اردستان در مناسبت‌های مختلف بسته‌های حمایتی را برای خانواده‌ها تهیه و به آنها اهدا کرده است.

وی ابراز داشت: دادستانی اهرم‌هایی همچون مرخصی زندانیان را دارد تا با ارفاقی هایی که انجام می‌دهد بخشی از مشکلات آنها را برطرف می‌کند.

شعبان فر تصریح کرد: مکان خاصی برای انجمن زندانیان اردستان وجود نداشت که با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی یک باب منزلی که در دست انجمن است تملک میز خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های اخیراً کاهش زندانیان را شاهد بوده‌ایم اما با توجه به مشکلات اقتصادی مجدد بسیاری آنها به زندان برگشته‌اند.

شعبان فر افزود: تلاش کرده‌ایم تا معتادان را برای باز پروری به کمپ‌های موجود اعزام کنیم تا از قشر زندانیان کم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان