//
کدخبر: ۱۸۶۹۵۰ //

۵۸۹واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۵۸۹واحد تولیدی استان تسهلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: به این واحدها هفت هزار و ۵۶۶میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

۵۸۹واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز اسودی شامگاه یک‌شنبه در یک‌صد و چهل و هفتمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور بابیان اینکه سال گذشته ۵۸۹ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، ابراز داشت: این تعداد ۱۱۹ واحد تولیدی صنعتی و ۴۷۰ واحد تولیدی بخش کشاورزی را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه هفت هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال تسهیلات ستاد رونق تولید به این واحدها پرداخت‌شده است، افزود: تاکنون به همت و تلاش اعضای کارگروه و بانک‌های عامل حدود ۶۸ درصد از سهم استان سمنان در تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ پرداخت‌شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه در قالب جلسات کارگروه رفع موانع تولید تاکنون به مشکلات ۷۴۸ واحد تولیدی رسیدگی شده است، ابراز داشت: در راستای رفع موانع تولید یک هزار و ۶۹۸ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

اسودی بابیان اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ۵ واحد تولیدی استان به ارزش چهار میلیارد ریال موافقت شد، تصریح کرد: در این جلسه تعدادی از واحدهای تولیدی به بیان مشکلات و موانع موجود پرداختند که توسط اعضای کارگروه برای رفع موانع تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بابیان اینکه در استان سمنان دو هزار و ۳۹ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری هستند که بیش از ۵۲ هزار نفر در آن‌ها فعالیت دارند، اضافه کرد: همراهی خوب بانک‌های در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن ایجاد جلوگیری از تعطیلی واحدها و افزایش بیکاری به افزایش اشتغال و رونق اقتصادی استان نیز کمک کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان