//
کدخبر: ۱۸۶۶۹۳ //

شهردار ساری هفته بعد انتخاب می‌شود

چهل و دومین جلسه شورای شهر ساری که با موضوع بررسی انتخاب شهردار ساری با حضور تمامی اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه آغاز شد، بدون نتیجه به پایان رسید و انتخاب شهردار ساری به سه‌شنبه هفته بعد موکول شده است.

شهردار ساری هفته بعد انتخاب می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

چهل و دومین جلسه شورای شهر ساری عصر امروز با موضوع بررسی انتخاب شهردار ساری با حضور تمامی اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه آغاز شد.

رئیس شورای شهر ساری افزود: هیچ عجله‌ای برای انتخاب شهردار نیست و قانونگذار اجازه ۳ ماه برای انتخاب را داده است و سکان شهرداری در دست کسی است که با آرامش شهرداری را پیش می‌برد و پرسنل، سازمان‌های تابعه و عموم مردم رضایتمندی دیده می‌شود.

مسعود مدینه افزود: ۷ نفر از ۹ کاندیدای شهرداری ساری نتوانستند مدارکی ارسال کنند که مستدل باشد و تنها ۲ کاندیدا عبدالحمید فرزانه و کوروش یوسفی‌ساداتی شرایط لازم را داشتند که در صحن شورا حضور دارند.

وی به شایعات بازنشستگی فرزانه کاندیدای شهرداری اشاره کرد، گفت: عبدالحمید فرزانه در شرایط استخدامی جاری است و بازنشسته نشده است و شایعات مبنی بر بازنشستگی سرپرست شهرداری کذب است.

روز اول تصمیم درستی گرفتیم
فرامرز نقیبی دیگر عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه برای انتخاب شهردار عجله نداریم و ۳ ماه فرصت داریم، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌ها یوسفی و فرزانه نمی‌توانند شهردار شوند و از مسؤولان مربوطه نیز سوال شد و شهردار شدن این دو کاندیدا منع قانونی دارد.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه باید برای کاندیدا در وزارت کشور استعلام احراز شرایط شود، افزود: اگر ما شهردار را انتخاب کنیم و دچار مشکل قانونی شود، دوباره باید شهردار انتخاب کنیم، برای سابقه بیمه و مدرک تحصیلی پیگیری شود تا منع قانونی نداشته باشد.

وی عنوان کرد: اسفندیار عشوری سابقه مدیریت میانی و فوق‌لیسانس تربیت مدرس است، آن روز ما تصمیم درستی گرفته بودیم، حتی عبوری گفت برای من سرپرستی فرزانه مهم است.

قرار بود نجاریان شهردار شود اما یک نفر پیام داد که قرار است شهردار ملی بیاید شما کوتاه بیایید بعدا فهمیدیم شخصیت ملی کجا بود؟


نیامدیم مقاله گوش کنیم
علیجان شمشیربند دیگر عضو شورای شهر ساری گفت: باید برنامه‌های شهردار را بشنویم که چه بشود؟ ما آمدیم شهردار انتخاب کنیم نه اینکه مقاله گوش کنیم و اگر قراره انتخاب نشوند چرا برنامه ارائه بدهند.

میزان بدهکاری شهرداری را نمی‌دانم

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری و کاندیدای شهردار شدن در ارائه برنامه خود در صحن شورا اظهار کرد: برای ارائه برنامه خوب باید وضعیت موجود را تعریف و به سمت وضعیت مطلوب حرکت کند.
وی با بیان اینکه شهردار باید مدیریت مالی و انسانی را لحاظ کند، تاکید کرد: آمار صفر تا صد نیروی انسانی شهرداری را ندارم و میزان بدهکاری شهرداری را به من نگفتند.
یوسفی در پاسخ یکی از اعضای شورای شهر که شهردار شوید، میزان بدهکاری شهرداری را اعلام می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: اگر شهردار شوم کاملا شفاف می‌گویم.


جلسه انتخاب شهردار ساری به سه‌شنبه هفته آینده موکول شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان