//
کدخبر: ۱۸۶۳۸۳ //

فرخشهر، شهر ممتاز قرآنی در چهارمحال و بختیاری است

امام جمعه فرخشهر با اشاره به اینکه این شهر قابلیت‌های زیادی دارد و حتی در برخی ظرفیت‌ها ممتاز استانی است، گفت: از مسؤولان انتظار می‌رود همت بیشتری کنند و توجه بیشتری به این شهر داشته باشند.

فرخشهر، شهر ممتاز قرآنی در چهارمحال و بختیاری است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی عصر امروز در بزرگداشت روز فرخشهر ضمن تشکر از حسن سلیقه مسؤولان در خصوص توجه به این وجه‌ی شهر، گفت: امید است این برنامه مروج فرهنگ قرآن در این شهر شود.

امام جمعه فرخشهر ادامه داد: خدا حق خود بر گردن بشر را به اوج رسانده، برای گرامی‌ترین مخلوق خود و آخرین حرف خود را در قرآن و در اختیار بشر قرار داد.

وی افزود: اگر بشر بخواهد خدا را ببیند، بشناسد و بشنود باید خودش را در مسیر قرآن قرار دهد، قرآن نور است و به استوارترین و بهترین‌ها هدایت می‌کند؛ قرآن شفاست و درمان تمامی دردهای بشری در آن است.

احمدی با بیان حدیثی از امام سجاد(ع) اضافه کرد: قرآن انسان را از سلطه شیطان محافظت می‌کند، مانع گناه است و موجب افزایش رزق و روزی می‌شود.

امام جمعه فرخ‌شهر با عنوان اینکه قرآن کلام مستقیم خداوند است، ادامه داد: پدران و مادرانی که نگران آینده فرزندان و تربیت آن‌ها هستند و تمایل دارند آن‌ها در تمامی صحنه‌ها و شرایط مختلف سالم بمانند باید هم خود و هم فرزندانشان با این کلام الهی مانوس باشند.

وی با بیان محوریت این روز عنوان کرد: تصمیم بگیریم بیشتر با قرآن زندگی کنیم، در این شهر در تمامی مضامین و بخش‌های قرآنی نیروهای شاخص دارد امید است مروج فرهنگ قرآن باشد.

احمدی در انتها با اشاره به اینکه این شهر قابلیت‌های زیادی دارد و حتی در برخی ظرفیت‌ها ممتاز استانی است، تاکید کرد: از مسؤولان انتظار می‌رود همت بیشتری کنند و توجه بیشتری به این شهر داشته باشند و مسائل، مطالبات و دغدغه‌های مردمی  را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان