//
کدخبر: ۱۸۶۲۵۸ //

دولتِ بعلاوه ملت، مساوی با قدرت و عزت! دولتِ منهای ملت، مساوی با ضعف و ذلت

محمد حسین رمضانی در یادداشتی نوشت: تمام احزاب سیاسی و اقشار جامعه باید اختلاف‌نظرهای فکری و سیاسی را کنار گذاشته و با حضور خود، مهر تأیید بر تصمیم شورای عالی امنیت ملی در رابطه با برجام، بزنند.

دولتِ بعلاوه ملت، مساوی با قدرت و عزت! دولتِ منهای ملت، مساوی با ضعف و ذلت
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدحسین رمضانی در یادداشت خود نوشت: در تاریخ 18اردیبهشت‌ماه 1397 ترامپ به‌صورت غیرقانونی و یک‌طرفه رسماً از برجام خارج شد و بازگشت همه تحریم‌هایی که قبلاً با توافق هسته‌ای، رفع یا تعلیق شده بود را اعلام کرد.

و دولت ایران به مدت یک سال در قبال بدعهدی و سوءنیت آمریکایی‌ها، تعهد و حسن نیت نشان داد و به همه کشورها اثبات کرد که جمهوری اسلامی ایران به دنبال خشونت، ظلم و ایجاد تشنج نیست.

اما اروپایی‌ها در این‌یک سال با وعده وعید دادن، خواستار پایبندی ایران به برجام شدند.

اروپایی‌ها یک سال ایران را دعوت به پایبندی و صبر می‌کردند که در این رابطه آقای عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده، دیشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اذعان کرد که ممکن است تحلیل تقسیم کار بین اروپا و آمریکا صحیح باشد، یعنی اروپا سیاست در تعلیق نگه داشتن ایران را داشته و آمریکا هم از این فرصت، نهایت استفاده جهت اعمال فشار بر ایران را ببرد.

با همه این اوصاف، تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر توقف برخی از اقدامات خود در توافق برجام و ارسال نامه به سران پنج کشور عضو برجام،  هرچند دیرهنگام؛ اما  به‌جا و به‌موقع بود.

اما کشورهای اروپایی در پاسخ جمهوری اسلامی ایران، سخنان سخیفی بکار بردند و ایران را تهدید به بازگرداندن تحریم‌ها کردند.

در همین راستا  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم جهت شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی دعوت کرده است که قطعاً حضور گسترده و یکپارچه مردم در این راهپیمایی تأثیر به سزایی در مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال بدعهدان خواهد داشت.

در این مقطع زمانی حساس که دشمنان آرایش جنگی گرفتند و  تمام توان خود را جهت ضربه زدن به‌نظام و فشار اقتصادی بر مردم به کار گرفتند، باید احزاب سیاسی و تمامی اقشار جامعه اختلاف‌نظرهای فکری و سیاسی را کنار گذاشته و با حضور گسترده و یکپارچه، مهر تأیید بر تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور بزنند.

حضور مردم ایران در راهپیمایی و اعتراض  به سیاست‌های سالوسانه و حیله گرانه دولت آمریکا و متحدانش، قطعاً نقش مهمی در پیشبرد اقدامات تیم دیپلماسی کشور خواهد داشت.

ان‌شاءالله مردم ایران در راهپیمایی امروز، حماسه‌ای همچون حماسه 22بهمن خلق خواهند کرد و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و بدخواهان ایران خواهند زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان