//
کدخبر: ۱۸۵۸۵۳ //

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت.

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن الماسی در تشریح برخی برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ماه مبارک رمضان گفت: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ماه برپایی نماز جماعت و آموزش احکام به ویژه احکام مرتبط با روزه و نماز و برگزاری مراسم روخوانی و روان‌خوانی قران کریم با تأکید بر جزءخوانی قرآن در مساجد دانشکده ها ، خوابگاه ها و دیگر مراکز تابعه دانشگاه است.

وی  برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز دانشگاهی، برگزاری مسابقات فرهنگی و علمی کتاب‌خوانی ، برپایی ایستگاه و توزیع محصولات قرآنی و فرهنگی را از جمله دیگر برنامه‌های دانشگاه در ماه مبارک معرفی کرد.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) و مراسم ویژه لیالی قدر اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی تلاوت ، تقدیر از فعالان حوزه نماز و قرآن و اعتکاف علمی دانشجویان از جمله دیگر برنامه‌هایی است که برای هرچه بیشتر بهره‌مند شدن از فیوضات الهی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان