//
کدخبر: ۱۸۵۸۴۵ //

مدیر جدید امور عشایری استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور عشایر استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیر جدید امور عشایری استان کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم که با حضور رییس سازمان امور عشایری و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، از خدمات  "حسن احمدی" مدیر پیشین امورعشایری استان کرمانشاه تقدیر و "بهزاد محمدی" که پیش از این معاون امور عشایری استان  بود، به عنوان مدیر امور عشایر کرمانشاه معرفی شد.

نوربخش حاتمی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (18 اردیبهشت) برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که عشایر از گذشته داشته و دارند، خواستار توجه بیشتر به امور عشایر شد.

حاتمی با اشاره به پیشینه درخشان عشایر گفت: عشایر برای اعتلای ایران اسلامی از جان و مالشان مایه گذاشتند، لذا باید برای حل مشکلات آنها بیشتر تلاش شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: عشایر مرزدارانی هستند که بار سنگین تولید را به دوش کشیده و از پشتوانه‌های نظام به حساب می آیند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز کشور در یک شرایط ویژه قرار دارد و نیازمند همدلی بیشتر مردم به ویژه افرادی که در امر تولید نقش دارند هستیم، گفت: باید همه تولیدکنندگان و در صدر آنها عشایر با تلاش مضاعف برای اعتلای ایران اسلامی بکوشند.

حاتمی سپس از پست و مسئولیت به عنوان یک فرصت برای خدمت رسانی به مردم یاد کرد و افزود: مدیران باید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی صادقانه به مردم در طول دوران خدمتشان داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  با اشاره به ضرورت کار و تلاش شبانه روزی مسئولان تصریح کرد: فردی که پستی را قبول می کند باید بداند که ساعات کار فقط به ساعات اداری خلاصه نمی شود و باید شب و روز و در تعطیلات در خدمت مردم باشد.

وی تأکید کرد: فرصت پرداختن به مسائل حاشیه ای را نداریم و باید با تمام توان در راستای رفع مشکلات موجود در هر پستی که هستیم تلاش کنیم.

عزالدین الماسی از معتمدان عشایر استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم عشایر را قشر محروم و بی پناه جامعه عنوان کرد و افزود: زندگی عشایری سختی های خاص خود را دارد که این مهم ضرورت تلاش برای حل مشکلات این قشر را نشان می دهد.

الماسی تأکید کرد: عشایر هیچ هزینه‌ای برای دولت نداشته و در عین حال نقش مهمی را در تولید ایفا می کنند و از این حیث باید به آنها توجه بیشتری شود.

 الماسی در ادامه با تاکید بر اینکه بارندگیهای شدید امسال همه راه های عشایری را از بین برده گفت: باید برای مرمت این راه ها برنامه ریزی شود.

حسن احمدی مدیر پیشین امور عشایری استان کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه در دوران خدمتم در مدیریت امور عشایری استان کرمانشاه حمایت های زیادی از عشایر استان شده، گفت: آمارها نشان می‌دهد که استان کرمانشاه بیشترین جذب را در ارتباط با تسهیلات اشتغال روستایی عشایری در سال گذشته کسب کرده است.

 احمدی با بیان اینکه استان کرمانشاه در حوزه جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری رتبه نخست کشور را در سال گذشته کسب کرده، افزود: قریب ۴۰ میلیارد تومان  تسهیلات در این قالب پرداخت شده و یا در آستانه پرداخت است.

 وی اضافه کرد: در زمان حضورم در امور عشایری استان کرمانشاه در کمتر از دو سال گذشته حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار عشایر گذاشته شده که عمده این تسهیلات مرتبط به تسهیلات اشتغال روستایی عشایری بوده است.

بهزاد محمدی مدیر جدید امور عشایر استان کرمانشاه نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر عشایر در امر تولید را فراهم کنیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان