//
کدخبر: ۱۸۵۶۶۷ //

سارق و مال‌خر سیم‌ برق و تجهیزات مخابراتی اهواز در دام پلیس افتاد

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سارق و دو مال‌خر در زمینه سیم برق و تجهیزات مخابراتی در سطح اهواز خبرداد.

سارق و مال‌خر سیم‌ برق و تجهیزات مخابراتی اهواز در دام پلیس افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حیدر عباس‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چندین مورد سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در سطح اهواز اظهار داشت: پرونده باتوجه به اهمیت آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌های لازم توسط مأموران کلانتری 16 فرماندهی انتظامی اهواز از آثار به جا مانده از سرقت، بیان کرد: درباره این موضوع تحقیقات تخصصی انجام و سارق شناسایی شد، بعد از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به همکاری دو مال‌خر در زمینه سیم برق و تجهیزات مخابراتی، ادامه داد: دو متهم دیگر با اقدامات فنی پلیس شناسایی و دستگیر شدند که براساس بررسی‌های انجام شده از مخفیگاهشان نزدیک به 5 تن سیم فشار قوی برق، 5 دستگاه کولر، 3 باطری مربوط به تجهیزات مخابراتی و تعدادی پمپ آب منزل شناسایی شد.

وی از اعتراف متهمان به 30 فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در سطح اهواز هنگام بازجویی خبردد و گفت: بعداز تشکیل پرونده برای متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان