//
کدخبر: ۱۷۹۵۱۴ //

جانشین نیروی انتظامی: مرزبانی نماد افتخار و مظهر امنیت و آرامش کشور است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مجموعه مرزبانی نماد افتخار ناجا و مظهر امنیت و آرامش کشور است.

جانشین نیروی انتظامی:
مرزبانی نماد افتخار و مظهر امنیت و آرامش کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، ایوب سلیمانی در بازدید از پاسگاه مرزی سیرخون و دیدار با کارکنان این پاسگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: مهم است بدانیم در چه کشوری هستیم و چقدر می‌توانیم مثمر ثمر باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه شما مسئول امنیت کشوری هستید که مهیای استقبال از بهترین بنده خداست، افزود: کشوری که امید ملت‌های مظلوم جهان است و همه مستکبران بسیج شده‌اند تا آن را از بین ببرند، کشوری که هزاران شهید تقدیم آرمان‌های الهی کرده است.

وی ادامه داد: اگر مردم احساس امنیت و امید به آینده دارند، به‌واسطه رشادت و وجود شماها است، بنابراین چه محبوبیت و چه ارزشی بالاتر از این است که برای آرامش و امنیت یک چنین کشور و ملتی تلاش کنیم.

سلیمانی بابیان اینکه بایستی شکرگزار خدا باشیم که چنین فرصتی را در اختیار ما گذاشته است، ابراز کرد: وظیفه بنده و مجموعه هیئت‌رئیسه ناجا است که اسباب آرامش و ارتقاء تجهیزات شمارا به نحو مطلوب فراهم کنیم و این وظیفه یک افتخار بزرگ برای ما است.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مادامی‌که مقام معظم رهبری یارانی همچون شما دارد برای این کشور جای هیچ نگرانی نیست، ادامه داد: به قول ایشان به امید خدا در آینده‌ای نزدیک بزرگ‌ترین شکست را به مستکبران خواهیم داد و این قطعاً از مجاهدت جوانانی مثل شما است.

سلیمانی تصریح کرد: مجموعه مرزبانی کشور نماد افتخار ناجا و مظهر امنیت و آرامش کشور است، بنده افتخار می‌کنم که خدمت شما رسیدم و مفتخرم که یک مرزبانم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان