//
کدخبر: ۱۸۵۲۱۰ //

توجه به معیشت مردم در عمل ثابت شود

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: باید امسال کاری کنیم که در عمل به موضوع معیشت و اقتصاد مردم توجه شود.

توجه به معیشت مردم در عمل ثابت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی یکشنبه‌شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به پایان ماه شعبان و ورود به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان از بهترین ماه‌ها برای امر به معروف و جلوگیری از منکرات است.

وی با بیان اینکه در بیشتر جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۳۹۷ به موضوع معیشت مردم پرداخته شد، افزود: همه در انشاء خواندن خوب هستند؛ اما در عمل شاهدیم که مردم ناراضی هستند و سخنان زیادی در زمینه گرانی گوشت و شکر وجود داشته و دارد.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: موضوعات مربوط به مسائل معیشتی مردم را سال قبل خیلی تکرار کردیم؛ اما باید فکری کرد و به اجرا بپردازیم و باید امسال کاری کنیم که در عمل به موضوع معیشت و اقتصاد مردم توجه شود.

امینی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در مراقبت از توطئه دشمنان گفت: باید کاری کنیم که جلوی ضربه دشمن را بگیریم و به‌ویژه پاشنه آشیل کشور که مسائل اقتصادی و معیشتی است، موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت، اقدام و جریمه باید در جامعه برای افراد قانون‌شکن به‌درستی عملی شود که افراد دیگر دنبال کارهای منکر نروند، افزود: تلاش و گفته‌های ما در سال گذشته کم‌اثر بود و شیرینی آن در کام مردم احساس نشد و امسال باید به سمت عملیاتی شدن پیش برویم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود تصریح کرد: در حوزه امر به معروف باید کار جدی‌تری شود و با توجه به شعار سال، رونق تولید باید در دستور کار باشد و در نمازجمعه از تولیدکنندگان و کسانی که راستای ترویج معروف گام برمی‌دارند، تقدیر کرد.

در این جلسه معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به ارائه نظرات خود در رابطه با برنامه‌های سال ۱۳۹۸ پرداختند و بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در این سال در راستای رفع مشکلات مردم و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب تأکید کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان