//
کدخبر: ۱۸۴۹۲۹ //

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی در ارومیه برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در ارومیه برگزار می‌شود.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی در ارومیه برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا حسینی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نخستین همایش جذب سرمایه‌گذار کشاورزی در استان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید، نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش علاوه بر رونق تولید در بخش کشاورزی، با هدف تامین امنیت غذایی در آذربایجان‌غربی و برای راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ مقیاس در استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی به لحاظ شرایط ویژه اقلیمی و استعداد ویژه در تولید از شرایط مطلوبی برخوردار است، جذب سرمایه‌گذار خارجی و رونق بخش کشاورزی و ورود فناوری برتر در عرصه کشاورزی و صنایع وابسته در دستور کار قرار دارد.

تلاش برای افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی استان

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد عمده استان در بخش کشاورزی بوده، بالا بردن ارزش افزوده محصولات کشاورزی از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی است.

رسول جلیلی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، همایش سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به منظور جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه‌های بخش کشاورزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان، حضور تجار و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از برنامه‌های جانبی همایش است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان