//
کدخبر: ۱۸۴۹۱۹ //

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: حضور پررنگ نیروی انتظامی درزمان افطار وشب‌های قدر در غرب استان

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از حضور پررنگ نیروی انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر در اماکن عمومی غرب استان تهران خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: حضور پررنگ نیروی انتظامی درزمان افطار وشب‌های قدر در غرب استان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محسن خانچرلی عصر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بی تردید امسال نیز همانند سالهای گذشته، مردم مؤمن و پارسا از این فرصت بی نظیر کمال استفاده و فیض معنوی را خواهند برد و خادمان خود در فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران را برای ایجاد فضای سالم و آرام همراهی می‌کنند.

خانچرلی افزود: نیروی انتظامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و متدین، توجه عموم شهروندان به ویژه متصدیان اماکن عمومی و اصناف غرب استان تهران را به رعایت نکاتی جلب می‌کند و از این مصادیق روزه خواری در ملأ عام است که از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقیب می‌باشد، بدیهی است معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نمی‌باشد.

وی گفت: پلیس غرب استان تهران از هموطنانی که به دلیل مسافرت، بیماری و یا به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند تقاضا کرد از هرگونه اعمال و رفتاری که دلالت بر تظاهر به روزه‌خواری است مانند خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در انظار عمومی پرهیز کرده و ضمن احترام به حقوق سایران، حرمت این ماه را رعایت کنند.

خانچرلی بیان داشت: متصدیان هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی، میهمان پذیرها، پایانه‌ها صرفاً برای مسافران خود می‌توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع ذیربط با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت نمایند گفتنی است ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد لذا از همه شهروندان مخصوصاً رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار می‌رود از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد گفت: در این راستا تلاش خواهیم کرد با حضور مأموران انتظامی رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم عزیز بسیار مؤثر خواهد بود و امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها توسط مأموران و یگان‌های انتظامی برای حضور مردم عزیز در زمان افطار و بعد از آن تقویت خواهد شد تا شهروندان روزه دار بتوانند در فصل تابستان گذران فراغت داشته باشند.

وی بیان داشت: فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تمام تلاش خود را جهت تسهیل ترافیک و عبور مرور و سالم سازی فضای عمومی به کار خواهد بست و انتظار است شهروندان غرب استان تهران ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را در جریان قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان