//
کدخبر: ۱۸۴۷۰۹ //
تولیت آستان قدس رضوی:

مبلغان دینی خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مبلغان دینی باید در سخنرانی های خود خدمات انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

مبلغان دینی خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام احمد مروی روز جمعه در همایش طلایه داران هدایت که در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های پس از پیروزی بر رژیم ستمشاهی خدمات زیادی را به مردم و حتی کشورهایی مسلمانان داده که باید برای مردم بازگو شود.

وی افزود: مبلغان دینی که به مناطق مختلف اعزام می‌شوند نباید به موضوعات سیاسی بی تفاوت باشند بلکه باید با قاطعیت و اعتماد به نفس از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: واقع باید به خوبی برای مردم تبیین شود زیرا اگر اطلاعات درست به مردم داده نشده و تبیین لازم انجام نشود ممکن است وقایع صدر اسلام تکرار شود.

مروی با اشاره به فعالیت‌ها برای ایجاد شبه در مبانی دینی گفت: مبلغان نباید هر مطلبی را روایت کرده بلکه باید در بیان مطالب دقت لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقه در سوریه نیز در این همایش گفت: تأثیر انقلاب در کشورهای منطقه به میزانی است که رئیس جمهور آمریکا مجبور می‌شود شبانه به عراق سفر کند اما رئیس جمهور ایران در سفری از پیش اعلام شده و با استقبال رسمی به عراق می‌رود.

حجت الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری بیان کرد: وقایع رخ داده توسط تروریست‌های خرابی‌های زیادی در سوریه به جای گذاشت اما اتحاد مردم سوریه و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا آمریکا و همپیمانانش در این کشور به اهداف خود نرسند.

وی گفت: اقداماتی که نیروهای مقاومت در سوریه انجام دادند باید برای مردم بازگو شده و برای انتقال به نسل‌های بعد ثبت شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان