//
کدخبر: ۱۸۴۵۴۰ //

معاون استاندار کرمانشاه: اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به صاحبان ایده‌ در حوزه‌ گردشگری و آی.تی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: به هر ایده‌ای در حوزه گردشگری و IT‌ تسهیلات ارزان قیمت ۴ درصدی بدون نوبت پرداخت خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه: اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به صاحبان ایده‌ در حوزه‌ گردشگری و آی.تی
به گزارش فرتاک نیوز،

هدایت حاتمی عصر امروز پنجشنبه در مراسم اختتامیه مسابقه «فتح پرچم غرب کشور» که درآمفی تئاتر پروفسور شمسی پور دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز بحث IT، اینترنت و … بحث‌های مهم و در لایه‌های مهم زندگی ما از جمله کشاورزی، صنعت، برق، آب و… نفوذ پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: امروز مدل جدید زندگی با فضای سایبری شکل گرفته است که با حذف فضای مجازی زندگی به مخاطره می‌افتد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شاهد آن هستیم که با حذف فضای مجازی و قطع اینترنت کل کارهای ما مختل می‌شود.

حاتمی یادآور شد: این فضا فواید و مضراتی را در پی دارد اما بحثی که در آن بسیار حائز اهمیت است بحث امنیت این فضاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بیان داشت: اگر وارد عرصه فضای مجازی می شویم باید لوازم و ابزارآلات آن‌را نیز فراهم کنیم و بحث امنیت آن اهمیت دهیم.

وی اظهار داشت: مهمترین داشته‌های ما در فضای مجازی داشتن نیروی انسانی مستعد است که خوشبختانه نیروهای IT کشور امروز در هر فضای ورود پیدا می‌کنند موفق عمل کرده و مؤثر واقع می‌شوند.

حاتمی گفت: در سنوات گذشته در استان بحثی را با عنوان "استان مجازی کرمانشاه" آغاز کردیم که کار خوبی بود و باید بگویم در این استان جای کار بسیار دارد و باید آن را احیا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروز این فضا ذهن ما را درگیر کرده است و باید کاری کنیم که در این تنگناها ذهن را شکوفا کرده و کارهای جراحانه برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور انجام دهیم.

حاتمی ادامه داد: ما معمولاً سراغ نسخه‌های ساده می‌رویم که نتیجه خوبی در پی ندارد با وجود اینکه همیشه بیان می‌کنیم رشد نقدینگی بالاست اما هیچ وقت فکر اساسی برای آن نکردیم.

وی برگزاری مسابقاتی مانند مسابقه «فتح پرچم غرب کشور» را منشأ اقدامات خوبی برای پیشرفت فکر و ایده دانست و افزود: باید کاری کنیم که از دل این مسابقات تبادل ایده جهت اصلاح شبکه‌های کاری و ارتقا صنعت بیرون کشیده شود و در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول دانشگاه رازی کرمانشاه را یکی از دانشگاه‌های پیشرو در کشور دانست و بیان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما در هم تنیدگی حوزه دانشگاه با جامعه به مفهوم عام است و حاضریم در این راستا صنعت را پای کار بیاوریم که کارفناورانه انجام شود و بالندگی اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان