//
کدخبر: ۱۸۴۵۲۲ //

کرمانشاه رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه ارتباطات دارد

معاون فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان کرمانشاه با پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال رتبه نخست در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارد.

کرمانشاه رتبه نخست را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در حوزه ارتباطات دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

نصرالله جهانگرد در مراسم افتتاح پنج طرح فناوری و اطلاعات که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته 100 میلیارد تومان در توسعه ارتباطات صوت، دیتا و خدمات پست بانک هزینه شده و آماده افتتاح است اظهار داشت: به دنبال این اقدامات اکنون تمام شهرهای استان تحت پوشش ارتباطات کامل موبایل و دیتا قرار دارند.

معاون فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: این شبکه ارتباطی که از نقاط مختلف استان امکان گزارش‌دهی آن فراهم شده نمادی از ظرفیت فنی و تکنیکی موجود است.

جهانگرد گفت: برای تحقق این برنامه عظیم تحول ارتباطات کشور که از دولت یازدهم آغاز شد و در دولت دوازدهم تکامل آن سیر می‌شود 1120 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و در ادامه فعالیت‌ها، علاوه بر شهرها تکمیل و تعمیق بیشتر برای پوشش تمام نقاط روستایی استان و نقاط مرزی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در حوزه توسعه دانش بنیان استان اقداماتی با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی انجام و نسبت به تأسیس ظرفیت‌های جدید فنی و علمی حمایت‌های لازم انجام شده است به طوریکه در این استان مرکز آپا، مرکز معماری دیجیتال، مرکز هشت هسته‌ای توسعه آی‌سی‌تی، مرکز تسهیل‌گری کسب و کار و دانش‌بنیان و مرکز آموزش‌های تخصصی تجهیزات ارتباطی برپا شده است.

معاون فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: از محل اعتبارات اشتغال روستایی بیش از 81 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در حوزه آی‌سی‌تی و سه میلیارد ریال از تسهیلات متعلق به شرکت‌های آی‌سی‌تی واگذار شده است که استان کرمانشاه در این زمینه رتبه نخست کشور را دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان