//
کدخبر: ۱۸۳۳۵۶ //
دردیدار صمیمی مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با کارکنان فرمانداری عنوان شد:

به شدت و جدیت پیگیر الحاق بخش های جاافتاده شهرستان کرمانشاه به فهرست مناطق جنگی هستیم

استاندار کرمانشاه دردیدار صمیمی با فرماندار و کارکنان فرمانداری کرمانشاه از پیگیری الحاق بخش های جا افتاده شهرستان کرمانشاه در مناطق جنگی خبر داد.

به شدت و جدیت پیگیر الحاق بخش های جاافتاده شهرستان کرمانشاه به  فهرست مناطق جنگی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند در دیدار صمیمی با کارکنان فرمانداری کرمانشاه، رنجبرفرماندار کرمانشاه و مجموعه فرمانداری را اطمینان خاطری دانست که توانایی غلبه بر چالشها و مشکلات مرکز استان را دارند وگفت: از خدماتشان تقدیر و تشکر داریم

بازوند افزود: سیر صعودی نرخ بیکاری متوقف و سیر نزولی آن آغاز شده است وهم‌ اکنون نرخ مشارکت اقتصادی استان از میانگین کشوری بالاتر است که بیانگر تمایل مردم برای نقش‌آفرینی بیشتر در اقتصاد استان هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در سال ۹۸ همچنان اولویت اول استان بحث اشتغال است. خانواده‌ها از بیکاری فرزندان خود رنج میبرند و توقع دارند دولت شرایطی فراهم آورد که جوانان آنها از بیکاری دربیایند که توقعی کاملا به‌جا است.

وی افزود: ایجاد اشتغال با حمایت از سرمایه‌گذاران سالم و تولید ثروت، و توسط مردم و بخش خصوصی میسر می شود و تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید بیانگر اهمیت و اولویت این موضوع است.

بازوند گفت: رونق تولید باید تبدیل به بخشی از فرهنگ همگانی شود و ارتقای کیفیت محصولات توسط تولیدکنندگان و حمایت مردم از تولیدات داخلی دو رکن اساسی رونق تولید است.

جایگاه فرمانداری باید به گونه ای احراز شود که بتواند مجموعه شهرداری را به تحرک وادار کند

 وی گفت: جایگاه فرمانداری باید به گونه ای احراز شود که بتواند مجموعه شهرداری را به تحرک وادار کند و با قرار گرفتن کرمانشاه در فهرست کلانشهرهای کشور، مردم کرمانشاه هم‌اکنون از مسوولین توقع دارند که خدماتی در حد عنوان کلانشهر به آنها ارائه کنند که توقعی درست است.

استاندار کرمانشاه با اشاره  به  الحاق بخش های جاافتاده شهرستان کرمانشاه به  فهرست مناطق جنگی گفت: با شدت و جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت:مدیران کل استان در عزل و نصب مدیران در بخش ها، باید با بخشداران هماهنگ باشند و فرمانداران بر این موضوع با دقت نظارت داشته باشند.

وی بدنه استانداری را دارای نیروهای توانمندی دانست و افزود: سیاست من تقویت نیروهای وزارت کشور و استانداری است تا برای آینده مدیریتی استان کادرسازی درستی صورت گیرد اما نباید این فرایند، تبدیل به شیوه "کوشش و خطا" شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان