//
کدخبر: ۱۸۱۱۶۴ //

کشف بیش از ۱۱ هزار قرص روانگردان در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: با تلاش ماموران پلیس، 11 هزار و 100 حبه قرص روانگردان به همراه 97 هزار سی سی شربت متادون کشف شد.

کشف بیش از 11 هزار قرص روانگردان در کنگاور
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کنگاور مبنی بر اینکه فردی بوسیله یک دستگاه خودروی دنا قصد جابه جایی قرص و داروی روانگردان را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی محل تردد خودروی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: در بازرسی از صندوق عقب این خوردو که 3 سرنشین (2 خانم و یک آقا) داشت 97 لیتر شربت متادون و 11 هزار حبه قرص روانگردان کشف کردند.

کشف کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور همچنین به برخی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان طی یک هفته اخیر اشاره کرد و گفت: کشف 3 دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل کولرگازی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی به ارزش 180 میلیون ریال از جمله این اقدامات بود.  

وی دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی پژو 206 با پلاک جعلیو همچنین کشف 127 قطعه لوازم و قطعات سرقتی خودرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان