//
کدخبر: ۱۶۰۵۱۲ //

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سیگار قاچاق در کنگاور کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس کنگاور 121 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

یک میلیارد و 200 میلیون ریال سیگار قاچاق در کنگاور کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پراید قصد ورود یک محموله قاچاق به شهرستان کنگاور و دپوی آن در یکی از منازل مسکونی را دارد بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی مسیر حرکتی این خودرو، ماموران در محل مناسب مستقر و به محض مشاهده آن به صورت غیرمحسوس نسبت به تعقیب آن اقدام کردند.  

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: پس از آنکه خودروی پراید حامل بار قاچاق به مقصد مورد نظر خود رسید، ماموران انتظامی کنگاور که مجوز قضائی را همراه داشتند در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری راننده اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همچنین در بازرسی از داخل خودرو 69 هزار و 400 نخ و در بازرسی از واحد مسکونی مورد نظر فرد قاچاقچی نیز 52 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق، جمعا به مقدار 121 هزار و 600 نخ کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله سیگار قاچاق به یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد، از دستگیری 2 متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان