//
کدخبر: ۱۸۰۳۸۱ //

کمک ۶۰ میلیاردی کرمانشاهیان به "سیل زدگان" کشور

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 60 میلیارد ریال کمک مردمی در سطح استان برای کمک به سیل زدگان کشور جمع آوری شده است.

کمک 60 میلیاردی کرمانشاهیان به "سیل زدگان" کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین خدرویسی با اشاره به سیل اخیر در بسیاری استان های کشور گفت: مردم کرمانشاه نیز مانند مردم دیگر استان ها برای کمک به هموطنان سیل زده  پای کار آمدند و خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 60 میلیارد ریال کمک مردمی در سطح استان جمع آوری شده است.

وی افزود: حدود دو میلیارد ریال از این میزان کمک ها نقدی و مابقی کمک ها در قالب ۵۵ هزار بسته مواد غذایی و آب آشامیدنی، ۵۷۰ تخته فرش و موکت، بیش از ۱۶ هزار تخته پتو، ۲۸۷ اجاق گاز، هفت هزار و ۵۷۸ کفش و البسه و حدود ۳۰ هزار بسته دیگر شامل سایر لوازم ضروری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: کمک های غیرنقدی در قالب ۵۰ کامیون و پنج وانت نیسان به مناطق سیل زده ارسال شده و کمک های نقدی نیز به حساب متمرکز  استان های درگیر با سیل واریز شده است.

خدرویسی با یادآوری اینکه کمیته امداد و هلال احمر تنها متولیان جمع آوری کمک برای سیل زدگان در سراسر کشور هستند، تاکید کرد: مردم خیر استان کرمانشاه می توانند برای کمک به سیل زدگان کمک های خود را به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سطح استان اهدا کنند.

 مردم استان کرمانشاه می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و یا شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان مشارکت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان