//
کدخبر: ۱۷۹۵۸۵ //

امام جمعه بندرگز: اقدام «ترامپ» هیچ خللی در اراده و اقدام سپاه ایجاد نمی‎کند

امام جمعه بندرگز حسینی با بیان اینکه احمق‎ها حماقتی درجه یک مرتکب شدند و از جایگاه تروریست‎ترین دولت در جهان برای صهیونیست‎های کودک‎کش دُم تکان دادند، گفت: بازی با الفاظ هیچ مشکلی و خللی در اراده و اقدام سپاه در خدمت به امنیت و اقتدار ایران ایجاد نمی‎کند.

امام جمعه بندرگز: اقدام «ترامپ» هیچ خللی در اراده و اقدام سپاه ایجاد نمی‎کند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‎الاسلام سیدابوالفضل حسینی ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرگز، اظهار کرد: تروریستى نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مى‌تواند پیامدهاى زیادى براى آمریکا به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آسیب‌پذیرى نیروهاى نظامى آمریکا به‌سبب تروریستى خوانده شدن، بسیار بیشتر از آسیب‎پذیرى سپاه است، افزود: ایران در منطقه ابزارهاى فراوانى براى تهدید و منزوى‌سازى نیروهاى نظامى آمریکا دارد اما آمریکایى‌ها علیه سپاه هرچه داشتند تاکنون عملیاتى کرده‌اند.

*«FATF» و «CFT» با تروریست خواندن سپاه هیچ معنایی ندارد

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه این اقدام آمریکایی‎ها، ایران را به سمت اقدامات تلافى‎جویانه علیه نیروهاى آمریکایى در منطقه سوق می‎دهد، ابراز کرد: شورای عالی امنیت ملی در اقدامی متقابل نیروهای آمریکا در منطقه را تروریست خواند که این اقدام سطح رویارویی را بالاتر برده است.

حسینی با بیان اینکه آمریکا با تروریستی خواندن سپاه بیش از اینکه برای ایران چالش ایجاد کند برای خود چالشی بزرگ‎تر ایجاد کرده است، تصریح کرد:  تعمیق وحدت ملی بین گروه‎های مختلف در کشور از مهم‌ترین پیامدهاى اقدام ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى بود.

وی ادامه داد: پس از این اقدام، گروه‌هاى مختلف هم‎صدا با هم از سپاه پاسداران حمایت کرده و هشتگ «من یک پاسدار هستم» به یکى از داغ‌ترین مباحث بین گروه‌هاى مختلف در فضاى مجازى تبدیل شد.

امام جمعه بندرگز متذکر شد: چهار سال گذشته مجلس شورای اسلامی قانونی را تصویب کرد که طبق آن اگر آمریکا به هر بهانه‎ای هر تحریمی را علیه ایران تصویب کرد ایران باید بلافاصله از برجام خارج بشود که به نظر می‎رسد مجلس در این شرایط باید طرحی دو فوریتی تصویب کند و ضمن خروج از برجام، فرزندان و خانواده مسؤولان مقیم در آمریکا را برای بازگشت به داخل کشور ملزم کند و در صورت عدم بازگشت آنها را عزل کند.

حسینی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سپاه و محکوم کردن اقدام آمریکا افزود: حال که نمایندگان مجلس و مسؤولان لباس مقدس سپاه را به تن کردند باید تا پای جان پاسدار ارزش‎های انقلاب اسلامی که مهمترین آن ولایت‎فقیه است، بمانند و رونق اقتصادی را جدی بگیرند.

وی تأکید کرد: آمریکایی‎ها، سپاه پاسداران را که از دل مردم ایران برآمده تروریستی اعلام کردند و از سردار سلیمانی به‎عنوان یکی از تروریست‎ها نام بردند که با این اقدام دیگر بحث FATF و CFT هیچ معنایی نخواهد داشت و قطعاً باید از دستور کار خارج ‌شود.

* تحریم دلار و اجناس آمریکایی امری ضروری است

امام جمعه بندرگز بر لزوم ممنوعیت عبور کشتی‎های آمریکایی از تنگه هرمز تأکید کرد و یادآور شد: امروزکه در کوران جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم تحریم دلار و اجناس آمریکایی امری ضروری است.

حسینی اضافه کرد: دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد اما غمی نیست چراکه امام ما فرمودند:«آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند، بکند.»

وی در بخش دیگر از سخنانش از اقشار مختلف مردم به‎دلیل کمک‎رسانی به سیل‎زدگان قدردانی کرد و گفت: حضرت امیرالمؤمنان علی(ع) فرمودند به فریاد مردم رسیدن و آرام کردن مصیبت‎دیدگان از کفاره گناهان بزرگ است.

امام جمعه بندرگز تصریح کرد: نوروز امسال فیلمی در رسانه‎ها به‎ویژه فضای مجازی از سوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص سفر نوروزی پخش شد و اعلام کردند ما دوست ایران و صلح‎طلب هستیم و مخالف مردم ایران نیستیم و در حادثه سیل نیز از یک طرف پیام تسلیت برای سیل‎زدگان دادند اما از سوی دیگر مرزهای وقاحت و شرارت را دوباره جابه‎جا کرده و با مسدود کردن حساب‎های هلال احمر، روند کمک به سیل‎زدگان را مختل کردند.

حسینی بیان کرد: افرادی که می‎گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا سر می‎دهیم بدانند ما با چنین دشمن پست، حقیر و حیله‎گری روبه‎رو هستیم که حتی مانع کمک‎رسانی به سیل‎زدگان می‎شود.

وی با اشاره به رشادت‎ها و ایثارگری‎های سپاه پاسداران در دوران مختلف تصریح کرد: نیروهای مسلح به‎ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در طول 40 سال از انقلاب رشادت‎های بی‎شماری از خود به نمایش گذاشتند و در سیل اخیر نیز جانانه وارد عمل شدند.

امام جمعه بندرگز اضافه کرد: از آنجایی که دشمنان ما احمق‎های درجه یک هستند بدترین وقت را برای تروریست نامیدن سپاه انتخاب کردند و در آستانه روز پاسدار و در شرایطی که سپاه در خط مقدم خدمت‎رسانی به سیل‎زدگان است و سردار سلیمانی دفاع از سیل‎زدگان را همسنگ دفاع از حرم دانسته و با نیروهایش به جنگ سیل رفته‎اند دست به این اقدام زدند.

حسینی با بیان اینکه احمق‎ها حماقتی درجه یک مرتکب شدند و از جایگاه تروریست‎ترین دولت در جهان برای صهیونیست‎های کودک‎کش دُم تکان دادند، گفت: بازی با الفاظ هیچ مشکلی و خللی در اراده و اقدام سپاه در خدمت به امنیت و اقتدار ایران ایجاد نمی‎کند.

وی در پایان ابراز کرد: آمریکا از طریق تروریستی خواندن سپاه قصد دارد فعالیت‎های سپاه که مهم‎ترین رکن حفاظت از انقلاب اسلامی است فعالیت‎های دفاعی، امنیتی و عمرانی این نهاد را مختل و در حد امکان تحدید کند که در این صورت تبعاتى که متوجه آمریکایى‌ها از این اقدام خواهد شد بسیار بزرگ‌تر و هزینه برتر خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان