//
کدخبر: ۱۷۹۵۵۱ //

پلیس فرودگاه رامسر کیف ۱۲۰ میلیونی طلاجات را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.

پلیس فرودگاه رامسر کیف 120 میلیونی طلاجات را به صاحبش بازگرداند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی قیصری از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس فرودگاه رامسر صبح امروز حین انجام ماموریت و بازدید از سالن انتظار فرودگاه، کیف دستی زنانه، حاوی طلاجات و جواهرات، مدارک و گوشی تلفن همراه به ارزش 120 میلیون ریال به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند را کشف کردند.

وی تصریح کرد: مامور وظیفه شناس که یک سرباز وظیفه بوده با صحت عمل مراتب را سریعاً به مسئولان پلیس فرودگاه اعلام و اقدامات لازم برای شناسایی و تحویل کیف به مالک آن در دستور کار قرار می گیرد.

قیصری با اشاره به اینکه کیف مورد نظر متعلق به یک خانم بوده و با توجه به مدارک موجود، مالک کیف شناسایی و به پلیس فرودگاه دعوت می‌شود.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اداری کیف مورد نظر صحیح و سالم و با تمام محتویات داخل آن به مالک آن تحویل شد و مالک کیف نیز از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه قدردانی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان