//
کدخبر: ۱۷۸۹۹۹ //

فاز ۳ شهرک صنعتی آق‌قلا همچنان دچار آب‌گرفتگی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه هنوز فاز سوم شهرک صنعتی آق‌قلا دچار آب‎گرفتگی است، گفت: فاز اول و دوم شهرک صنعتی آق قلا دارای ۱۵۰ واحد تولیدی بوده که حدود یکصد واحد آن به چرخه تولید بازگشته است.

فاز ۳ شهرک صنعتی آق‌قلا همچنان دچار آب‌گرفتگی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسینقلی قوانلو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سیلاب سبب خسارت‌ به همه واحدهای تولیدی در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان شده است.

وی با بیان اینکه 25 درصد واحدهای صنعتی استان در شهرک صنعتی آق‌قلا مستقر هستند، خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت حوادث اخیر مربوط در شهرک صنعتی آق‌قلا گزارش شده و سیلاب و آب‌گرفتگی واحدهای تولیدی و صنعتی نیز سبب بیکاری حدود سه تا پنج هزار نفر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه هنوز فاز سوم شهرک صنعتی آق‌قلا دچار آب‎گرفتگی است، گفت: فاز اول و دوم شهرک صنعتی آق قلا دارای 150 واحد تولیدی بوده که حدود یکصد واحد آن به چرخه تولید بازگشته است.

وی بیان داشت: برای جبران خسارت‌های ناشی از سیلاب، بخش عمده‌ای از خسارت‌ها به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

قوانلو با بیان اینکه خواسته ما از دولت اختصاص 300 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در قالب سرمایه‌ در گردش به واحدهای تولیدی خسارت دیده است، گفت: پیشنهاد دادیم همه بدهی‌های واحدهای خسارت دیده تا دو سال فریز شود و مصوب شده است که این واحدها تا 50 درصد مشمول بخشودگی مالیاتی قرار بگیرند.

وی افزود: قرار است تا همه طلب این واحدها از دولت نیز حداکثر تا پایان اردیبهشت پرداخت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان