//
کدخبر: ۱۷۴۳۵۳ //

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری:اولویت نخست دولت اشتغال است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: باتوجه به سنگین بودن هجمه بیکاری در کشور و تبعات اجتماعی این موضوع اولویت نخست دولت اشتعال و ایجاد فرصت های جدید کاری برای جویندگان کار است.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری:اولویت نخست دولت اشتغال است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد امید شنبه در جلسه شورای اداری دشتستان استان بوشهر افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و همراهی خوب مجلس شورای اسلامی و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در جهت عملیاتی شدن طرح های اشتغالزایی روستایی و خلق فرصت های جدید شغلی در روستاها، برنامه ریزی در این زمینه و تلاش دوچندان ضروری به نظر می رسد. 
وی اظهارداشت:یکی از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید تامین تسهیلات پایدار و اشتغال روستایی بوده که در طی چهار دهه اخیر در کشور بی سابقه است، این تسهیلات فوق العاده حساس و مهم است و باید از آن برای توسعه اشتغال در روستاها استفاده کرد. 
امید گفت:دولت درعرصه خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان دریغ نکرده و نخواهد کرد. 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری یادآورد: عملکرد دولت در بحث اشتغال روستایی در استان بوشهر بسیار خوب بوده است. 
امید با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری بخشی از خواسته های مردم استان بوشهر محقق می شود گفت: 180 هزار میلیارد ریال به توسعه روستاها و مناطق محروم و ایجاد اشتغال برای روستاییان کشور اختصاص یافته است. 
وی افزود: از این میزان افزون بر 140 هزار میلیارد ریال در بین استان ها توزیع شده که 70 هزار میلیارد ریال آن نیز جذب شده است. 
این مقام مسوول با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان دشتستان یادآورشد: در بکارگیری نیروهای مولد باید توجه بیشتری انجام شود. 
امید گفت: با توجه به اینکه اولویت نخست مردم شهرستان دشتستان آب شرب است با توسعه مخازن و فراهم کردن زیرساختها تلاش می شود در تابستان آینده مشکل کم آبی در این شهرستان کاهش یابد. 
وی گفت: تکمیل سد دالکی و بیمارستان 17 شهریور از خواسته های مردم دشستان است که این مطالبه برای طرح در هیات دولت به مسوولان مربوطه منعکس خواهد شد. 
با توجه به سفر فردا (یکشنبه 26 اسفند)رئیس جمهوری به این استان از امروز 16 نفر از اعضای کابینه به نمایندگی از دولت وارد بوشهر شده اند. 
درهمین راستا جلسه شورای اداری در شهرستان های 10 گانه این استان تشکیل و مسائل و موضوعات شهرستانی توسط فرماندار و ائمه جمعه مطرح و به سمع و نظر اعضای کابینه برای طرح در دولت رسانده خواهد شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان