//
کدخبر: ۱۶۷۳۹۲ //

اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: دولت 18 هزار میلیارد تومان منابع برای اشتغال روستایی در کشور اختصاص داد که سهم استان قم از این اعتبارات 200 میلیارد تومان است.

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد امید شامگاه چهارشنبه در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به عملکرد نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: این نظام از تاسیس تاکنون اقدامات بزرگی را برای محرومیت زدایی از روستاها انجام داده و این مساله مورد اذعان مراکز آماری معتبر جهان هم است.

وی ادامه داد: روستاهای کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از هر گونه امکاناتی محروم بودند، اما اکنون مناطق محروم در کشورمان کاهش پیدا کرده است و زیرساخت‌های لازم در روستاهای کشور به وجود آمدند، در حالی که بسیاری از شهرهای کشور، پیش از انقلاب جزو مناطق محروم بودند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: دولت توجه ویژه ای به اشتغال روستایی داشته است و اشتغال می‌تواند مکملی برای ایجاد زیرساخت‌ها در روستاها باشد تا روستاییان در روستاها بمانند و به کار تولید بپردازند.

امید با اشاره به اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: دولت 18 هزار میلیارد تومان منابع برای اشتغال روستایی در کشور اختصاص داد که سهم استان قم از این اعتبارات 200 میلیارد تومان است، نرخ سود این تسهیلات در حد قرض الحسنه است تا روستاییان بتوانند برای خودشان شغل ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که در صورت استفاده مناسب از منابع طرح اشتغال روستایی در استان قم تا پایان سال آینده فرد بیکاری در روستاهای این استان نداشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۳۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان