//
کدخبر: ۱۷۸۴۶۸ //

توزیع ۲۳ تن مرغ تنظیم بازار در دماوند

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از توزیع 23 تن مرغ تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان و ارسال 70 تخته چادر به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

توزیع 23 تن مرغ تنظیم بازار در دماوند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا میرزاکریمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نیاز سیل‌زدگان در لرستان، 70 تخته چادر خریداری و برای اعزام تحویل ناحیه مقاومت بسیج دماوند شد.

وی با اشاره به وضع مناطق سیل‌زده در شمال و غرب کشور افزود: طبق گزارش‌ها در پل‌دختر هیچ خانه‌ای نیست که گل و لای نباشد و اصناف دماوند کمک‌های خود را به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف دماوند در خصوص وضع بازار در این شهرستان گفت: بازار با توجه به شرایط کنونی کشور وضع نابسامانی دارد، اما دماوند بازار سالم‌تری نسبت به سایر مناطق دیگر دارد.

میرزاکریمی تصریح کرد: تنها مشکلی که وجود دارد، این است که جریمه‌های اصناف به لحاظ قانونی در برخورد با متخلفان گران‌فروشی و درج قیمت کالها بازدارنده نیست و لازم است که همچون قانون جرائم حفاظت از محیط زیست در این خصوص نیز تمهیدات جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در بهترین رستوران سنتی در دماوند، 400 کیلوگرم مواد غذایی فاقد بهداشتی معدوم شد، بیان کرد: سال گذشته، اتاق اصناف دماوند را با 200 تا 300 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتیم.

رئیس اتاق اصناف دماوند با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 10 تن گوشت گرم و 23 تن مرغ تنظیم بازاری با قیمت 11 هزار و 500 تومان در این شهرستان توزیع شده است، افزود: در ایام نوروز دو اکیپ بازرسی اصناف برای پاسخگویی شبانه‌روزی فعال بودند؛ طی نوروز امسال، 11 تن مواد غذایی فاقد بهداشتی در 38 رستوران معدوم‌سازی شد.

میرزاکریمی درباره فروشگاه‌های زنجیره‌ای اضافه کرد: دست اتاق اصناف شهرستانی برای جلوگیری از رشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسته است و اعلام کرده‌ایم که راه‌اندازی یک فروشگاه زنجیره‌ای، 50 نفر را بی‌کار می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان