//
کدخبر: ۱۷۷۲۳۱ //
نماینده مردم آبادان در مجلس:

سیلاب خوزستان نتیجه مدیریت ضعیف وزارت نیرو است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی سیلاب خوزستان را نتیجه مدیریت ضعیف وزارت نیرو دانست.

سیلاب خوزستان نتیجه مدیریت ضعیف وزارت نیرو است
به گزارش فرتاک نیوز،

عامر کعبی در نشست صمیمانه با عشایر در روز انقلاب اسلامی در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: وزارت نیرو از جمله سازمان آب و برق خوزستان و شخص وزیر نیرو سال گذشته در زمان خشکسالی مانع رها سازی آب برای آبیاری زمین‌های زراعی خرمشهر و آبادان شد و به همین دلیل نخلستان‌ها این دو شهر در آستانه مرگ قرار گرفت و تنها پس از پی گیری مجمع نمایندگان مجلس، خبرگان رهبری تنها در سه نوبت حاضر به دادن مجوز رها سازی آب برای آبیاری شد.

وی افزود: این امر باعث شد امسال نخلیات دو شهر آبادان و خرمشهر ثمر ندهد و خسارت قابل توجهی به کشاورزان منطقه وارد شود و بارش‌های مناسب و با حجم ۸۰ میلیارد متر مکعب در آغاز امسال، نشان از تفاوت فاحش میان پیشگویی‌های آنها دارد که به شرایط بحرانی این روزهای خوزستان منجر شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس بر اینکه سیلاب این روزها در خوزستان در نتیجه تصمیم گیری های اشتباه مدیریتی در کشور است، تاکید کرد و گفت: اگر در تمام موارد و زمینه‌ها پیش بینی‌ها اینگونه باشد آیا می‌توان به این نوع مدیریت اعتماد کرد؟

وی ادامه داد: علاوه بر بحث کشاورزی در سایر موارد حتی در بحث مشکلات ارزی امروز کشور نیز ضعف مدیریتی صنعت معدن تجارت، بانک مرکزی و دیگر نهادها مشهود است که نمونه آن بی توجهی به تأکیدات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی است.

کعبی در ادامه به نقش سازمان منطقه آزاد اروند در توسعه منطقه اشاره کرد و در ادامه با اعلام رقم ۵۰ میلیارد تومانی به عنوان چرخش مالی این سازمان در سال گذشته این سازمان، حمایت هر چه بیشتر سازمان منطقه آزاد اروند از عشایر و ایجاد سازوکار برای اشتغال هرچه بیشتر فرزندان عشایر منطقه را خواستار شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان