//
کدخبر: ۱۷۷۱۵۸ //

راه ارتباطی پلدختر همچنان قطع است

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای لرستان، با اشاره به قطع راه ارتباطی پلدختر به مرکز لرستان، گفت: تلاش ما ایجاد محور جایگزین در این مسیر است.

راه ارتباطی پلدختر همچنان قطع است
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس شرفی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به وضعیت راههای اصلی لرستان در جریان سیلاب، اظهار داشت: بارش‌های سنگینی که در سطح استان داشته ایم موجب طغیان اکثر رودخانه‌های بزرگ استان و همچنین انسداد بخش زیادی از راههای اصلی، فرعی و روستایی لرستان شده است.

وی با بیان اینکه با تمام امکانات، نیروها و تجهیزات خود در تلاش هستیم که اجازه ندهیم محورهای اصلی استان مسدود شوند، عنوان کرد: در این راستا محور خرم آباد - بروجرد در ساعتی مختل شد که بلافاصله محور جایگزین را معرفی و ترافیک را ساماندهی کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اینکه همچنین محور خرم آباد - کوهدشت و دو دهنه پل کشکان تخریب شد که بلافاصله در این محل نیز محور جایگزین ایجاد کردیم، گفت: در تلاش هستیم که راه دسترسی به پلدختر و بخش معمولان را ایجاد کنیم در این راستا همکاران ما در تلاش هستند که از انتهای آزاد راه به سمت خرم آباد یک مسیر را ایجاد کنیم تا بتوانیم به شهر پلدختر دسترسی داشته باشیم.

شرفی، بیان داشت: برای معمولان نیز در تلاش هستیم که در کیلومتر ۴۰ آزاد راه به سمت معمولان تردد را برقرار کنیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت راههای روستایی، گفت: ما با تمام توان و تجهیزات در تلاش هستیم که راههای اصلی استان مسدود نشود و فعلاً امکان اینکه نسبت به بازگشایی راههای روستایی اقدام کنیم وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان