//
کدخبر: ۱۷۷۰۱۵ //

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار، رفع مشکل بیمه ۲۰ هزار خیاط ملایری، شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل بیمه 20 هزار خیاط ملایر و ارائه تسهیلات بانکی به آنها از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از جمله مطالبات ماست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار، رفع مشکل بیمه 20 هزار خیاط ملایری، شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام احد آزادیخواه  با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه هنرهای دستی به ویژه مبل و منبت دارای مزیت بوده و به عنوان شهر ملی منبت ثبت شده است اظهار کرد: با این وجود هنرمندان این شهرستان با مشکلاتی در بحث بیمه مواجه هستند.

وی به دیدار با مدیرکل تعاون استان طی روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: در این دیدار ضمن برشمردن مزیت‌های ملایر در حوزه صنایع دستی، منبت، کشاورزی، صنعت و معدن و هنر خیاطی، خواستار پیگیری و رفع مشکلات هنرمندان شهرستان شدیم.

نماینده  مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغالزایی در ملایر دارای ظرفیت‌های بالایی است تصریح کرد: رفع مشکل بیمه خیاطان و ارائه تسهیلات بانکی به 20 هزار هنرمند خیاط از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مطالبات ما از وزارت تعاون است که در این جلسه مطرح شد.

وی اضافه کرد: درا ین نشست مقرر شد اقدامات لازم در این حوزه انجام گیرد، چنانچه این مشکل رفع شود، بزرگترین خدمت در حوزه توسعه اشتغال پایدار خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان