//
کدخبر: ۱۷۶۶۱۹ //

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های عظیم میهن اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تسلیت درگذشت مادر سردار شهید ناصر بختیاری تاکید کرد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های عظیم میهن اسلامی هستند و صبر و استقامت مادران شهدا ستودنی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های عظیم میهن اسلامی هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری درگذشت مادر سردار شهید ناصر بختیاری را به مردم شهید پرور استان مرکزی، خانواده معظم شاهد به ویژه خانواده این سردار رشید شهید اسلام را تسلیت گفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

این پیام می‌افزاید: این مادر صبور و فداکار با ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت، فرزند شجاع و رشید خود را تقدیم سربلندی انقلاب و ایران اسلامی کرد و الگویی درخشان از ایمان و فداکاری را به یادگار گذاشت.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه  بیان می‌کند: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری احمدی » مادر گرامی سردار شهید اسلام «ناصر بختیاری» را  به بیت مکرم و بازماندگان آن فقیده سعیده تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان الهی و حشر با اهل البیت (ع) و برای بازماندگان محترم آن رحیل الی الله صبر و اجر و حسن توفیق مسئلت می نمایم .امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت  واسعه الهی قرار گیرند.

 مادر سردار شهید ناصر بختیاری از فرماندهان شاخص دوران دفاع مقدس استان مرکزی روز گذشته دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر حاجیه خانم کبری احمدی مادر سردار شهید بختیاری امروز از جلو درب منزل در خیابان قدس شهرستان شازند به طرف گلزار شهدای این شهرستان برگزار شده و همچنین مراسم یادبود و ختم این مادر شهید عصر امروز جمعه 9 فروردین ماه 98 بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان