//
کدخبر: ۱۷۵۸۴۸ //
شهردار اراک:

شفافیت و شایسته سالاری سرلوحه کار شهرداری اراک قرار می گیرد

شهردار اراک گفت: شفافیت در امور، انضباط مالی، شایسته سالاری و توجه به مطالبات مردمی، بیش از پیش در دستور کار شهرداری اراک قرار خواهد گرفت.

شفافیت و شایسته سالاری سرلوحه کار شهرداری اراک قرار می گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد کریم شفیعی عصر دوشنبه در مراسم تکریم سرپرست شهرداری و معارفه شهردار اراک که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: باعث افتخار است که فرصت خدمت گذاری به عنوان شهردار در شهری را یافته ام که مهد مفاخر و فرهیختگان، فقهای بزرگ، سرداران نامدار و کارگزاران خدوم بوده است.

شهردار اراک افزود: سعی دارم با بهره گیری از خرد جمعی، تکیه بر مشارکت مردم، تجربیات شهرداران و اعضای شورای شهر ادوار گذشته، نظرات معتمدین و نخبگان برای نیل به اهداف توسعه شهر شرایط مناسبی را فراهم کنم.

شفیعی بیان کرد: همچنین تلاش خواهم کرد در راستای تحقق شفاف سازی، قانون مداری، انضباط مالی، ضابطه مندی، شایسته سالاری و پاسخگویی به حوزه‌های مختلف نظارتی در شهرداری اراک قدم بردارم.

شهردار اراک خاطرنشان ساخت: در حوزه مدیریت شهری اراک، درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان اولویت اول شهرداری خواهد بود. امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی تصریح کرد: قطعاً در مسیر تحقق این هدف، حمایت مسئولان و همراهی و همدلی شهروندان مؤلفه‌هایی اثرگذار و مهم است و با بهره گیری از این مهم، می‌توانیم شاهد ارائه خدمات بهتر در شهر و توسعه و شکوفایی شهری اراک باشیم.

گفتنی است محمد کریم شفیعی، شهردار منتخب شورای اسلامی شهر اراک، ۲۸ اسفندماه سال گذشته حکم خود را برای سکانداری شهرداری اراک از وزیر کشور دریافت کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان