//
کدخبر: ۱۴۸۸۵۲ //

شهرداران اراک و دلیجان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان شدند

استاندار مرکزی گفت: ۲ شهردار اراک و دلیجان مشمول قانون منع به کار بازنشستگی شدند.

 شهرداران اراک و دلیجان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدعلی آقازاده عصر امروز در همایش شهرداران با اشاره به نقش شهرداران در تحقق اقتصادمقاومتی اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، امروز مسئولیت شهرداری‌ها سخت شده چراکه لازمه عبور از این بحران تعامل شهرداری و همچنین ارتباط متقابل بین دستکاه‌ها است و شهرداری‌ها باید به شوراها به عنوان بازوان حمایتی در جهت پیشبرد امور استفاده کنند و شوراها نیز به دور از نگاه رقابتی درجهت حل مشکلات حرکت کنند.

وی افزود: به قطع یقین می‌توان گفت شهرداران به عنوان سربازان اقتصادی نقش مهمی درتحقق اقتصادمقاومتی دارند که باید در این حوزه با برنامه فعال باشند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه تمام بایدخط قرمز و اولویت شهرداری‌ها، باتوجه به اینکه سرمایه‌های کلانی طی سالهای اخیر در این پروژه‌ها مغفول مانده باشد و باید دراسرع وقت به اتمام برسد.

آقازاده بیان کرد: توجه به پروژه‌های مردم محور نیز باید مورد توجه شهرداران باشد این درحالی است که حدود 70درصد جمعیت کشور درحوزه حریم شهری هستند و نیاز به توجه دارند بنابراین باید سعی شود بحث فضاسازی و آسفالت که به اعتبارکمتری نیاز دارند موردتوجه باشد زیرا رفاه و شادی حق مردم است.

آقازاده بیان کرد: باتوجه به شرایط کشور وجود مدیران شجاع و مقتدر و درعین حال پاک دست ضروری است و مسولان به ویژه شهرداران باید جسارت کارهای بزرگ راداشته باشند، دستگاه های نظارتی نیز قطعا در جایی که منافع مردم درمیان باشد همکاری خواهندداشت.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا قابل دفع است ولی سوءمدیریت وناهماهنگی که در داخل داریم دشمن اصلی انقلاب است بنابراین تعامل و درعین حال ارتباط متقابل راه حل برون رفت کشور از مشکلات است.

آقازاده بیان کرد: دربحث قانون منع بکارگیری بازنسستگان  دو شهردار استان مرکزی بعنی شهرداران شهرهای اراک و دلیجان شامل این قانون شدند که از زحمات آنها تقدیر می‌کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان