//
کدخبر: ۱۷۴۷۵۸ //

برف محورهای کالپوش را مسدود کرد

فرماندار میامی با بیان اینکه بارش شدید برف موجب بسته شدن موقتی محورهای روستایی در کالپوش شده است، گفت: به خودروهای گرفتار در این محورها امدادرسانی شده است.

برف محورهای کالپوش را مسدود کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد ملایری، ضمن بیان اینکه بارش برف بسیار سنگین از بامداد دوشنبه در بخش کالپوش در شرقی ترین منطقه استان سمنان سبب مسدود شدن راه‌های روستایی شده است، بیان کرد: امدادرسانی به مسافرانی که در حال رفتن به کالپوش بودند توسط گروه‌های امدادی صورت گرفته و خوشبختانه مورد خاصی در این بخش اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه راه‌های حسین آباد میامی به گالیکش استان گلستان و طلوبین به آزادشهر مسدود است، ابراز کرد: تلاش راهداری برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه مسافران در راه مانده گرفتار برف و کولاک شدید با همراهی نیروهای امدادی مانند هلال احمر، به روستای رضوان مرکز بخش کالپوش انتقال یافته‌اند، تاکید کرد: کولاک شدید موجب شد یک دستگاه اتوبوس در مسیر بامشکل مواجه شود که مسافران آن هم اکنون در مسجد رضوان اسکان یافته‌اند.

ملایری با کم سابقه خواندن بارش برف در بخش کالپوش میامی و با بیان اینکه خوشبختانه قطعی برق روستاهای تلوبین و گلستان در دشت دانیال با تلاش مأموران امدادی اداره برق میامی برطرف شده است، تاکید کرد: متأسفانه برق سایر روستاها با توجه به ارتعاشات سیم‌ها امکان وصل شدن ندارد.

وی با بیان اینکه ماشین آلات سنگین وامکانات راهداری اکنون در منطقه مستقر هستند، ابراز کرد: مسافرانی که قصد تردد به مسیرهای شرق استان سمنان و بخش کالپوش را دارند به هیچ وجه تا بازگشایی مجدد راه و کاهش کولاک به این منطقه مراجعه نکنند.

فرماندار میامی گفت: ازمسافران می‌خواهیم تا نسبت به دریافت خبر بازگشایی راه‌ها از طریق رسانه‌های رسمی اطمینان حاصل کنند.

ملایری با بیان اینکه می‌بایست از سفر بی‌مورد و غیر ضروری در شرق شهرستان میامی پرهیز کرد، گفت: کولاک باعث کاهش دید شدید در این بخش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان