//
کدخبر: ۱۷۴۵۶۹ //

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی: آماده باش ۹۷ تیم امدادی در پی وقوع طوفان در خراسان‌جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: ۹۷ تیم امدادی در پی وقوع طوفان در خراسان‌جنوبی آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی:
آماده باش ۹۷ تیم امدادی در پی وقوع طوفان در خراسان‌جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالحسن میرجلیلی اظهار کرد: شدت وزش باد و طوفان در شهرهای بیرجند، فردوس، سرایان، بشرویه، طبس و زیر کوه در یکشنبه شب بسیار شدید بوده و موجب خسارت به چند اصله درخت و نیز تیر شبکه برق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این راستا ۹۷ تیم امدادی آماده باش هستند تا در صورت نیاز به هم استانی‌ها خدمت رسانی کنند.

میرجلیلی ادامه داد: طوفان یکشنبه شب موجب قطعی برق در بخش‌هایی از شهرستان‌هایی شد که شدت وزش باد در آن بسیار بیشتر بوده است.

وی گفت: حدود ۷۵۰ نفر از مسافران و در راه ماندگان در مساجد و حسینیه‌ها و تکایای بین راه اسکان داده شدند تا بعد از بهبود وضعیت هوا و کاهش طوفان به مسیر خود ادامه دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در پی طوفان سه مسیر دیهوک به بیرجند، دیهوک به فردوس و بشرویه به طبس بسته شده بود که به همت پلیس راه و راهداری مسیر بشرویه به طبس بازگشایی شده است.

میرجلیلی اظهار کرد: خوشبختانه بارندگی‌ها از غرب استان شروع شده و طی ساعات آتی تمام استان را در برخواهد گرفت و از این جهت از هم استانی‌ها تقاضا می‌کنیم که توصیه‌های ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: در ساعاتی که هشدار طوفان و وزش باد وجود دارد هم استانی‌ها از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان