//
کدخبر: ۱۷۳۷۴۹ //

سهم ۸۶ میلیارد تومانی استان کرمانشاه در تسهیلات اشتغالزایی

رنجبر در شورای اشتغال سهم استان کرمانشاه از تسهیلات اشتغالزایی را 86 میلیارد تومان اعلام نمود.

سهم 86 میلیارد تومانی استان کرمانشاه در تسهیلات اشتغالزایی
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی در راستای امر اشتغال افزود:پیمان بستیم که از سرمایه گذاران حمایت داشته باشیم و حرکت های خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

رنجبر سهم شهرستان کرمانشاه از تسهیلات اشتغالزایی را 86 میلیارد تومان اعلام کرد واظهار داشت: در نخست 816 طرح با رقمی بالغ بر 357 میلیارد تومان با 4162 نفر پیش پذیرش شده است که از این تعداد تاکنون 152 طرح با 75 میلیارد و 600 میلیون تومان و اشتغال 710 نفر توسط  بانک ها پرداخت گردیده است.

رنجبر افزود:بیشترین سهم ما در بخش کشاورزی بوده است با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد و 700 میلیون تومان برای اجرای 160 طرح را عنوان نمود.

هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استان کرمانشاه  در کارگروه اشتغال شهرستان کرمانشاه افزود: تا تابستان سال 1397 استان کرمانشاه در رتبه 31 فضای کسب وکار کشوری بوده است .اما در پاییز امسال با 4 پله صعود به رتبه 27 رسیده است و تا زمانی که فضای کسب وکار سالم سازی نشود سرمایه گذاران از مناطق مختلف به استان کرمانشاه ورود پیدا نمی کنند.

حاتمی افزود: در 6 ماهه گذشته با یک حرکت بی سابقه 139 واحد راکد شدند یا در آستانه رکود فعال شده اند که در این حیطه بانک ها بیشترین همراهی را داشته اند.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۱۳_۲۱-۵۲-۳۸

وی در ادامه با انتقاد از غیر فعال بودن کمیسیون ماده پنج استان اظهار داشت: یکی از سرمایه گذاران استان 288 روز منتظر تشکیل شدن این کمیسیون بوده است که بسیار اتفاق ناخوشایندی می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه 299 طرح سرمایه گذاری بالای 1 میلیارد تومان در دستور اداره کار و رفاه اجتماعی استان است افزود: 90 مورد از این طرح ها بالای پنج میلیارد تومان است که اداره کار و بانک ها باید پیگیری آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حاتمی افزود: در حال حاضر رابطه بین مردم و مسئولین مناسب نیست و لازم است برای پیشبرد برنامه های دولت این رابطه ترمیم و اعتماد شهروندان جلب گردد.

خبرنگار : فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان