//
کدخبر: ۱۷۳۷۳۳ //

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه ها مؤسسات و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان گفت: دشمن باور‌ها و ارزش‌های دینی ما را هدف گرفته است.

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است
به گزارش فرتاک نیوز،

 غلامرضا حسنی مقدم عصر چهارشنبه  همزمان با 22 اسفند و سالگرد تاسیس بنیاد شهید،در آیین گرامیداشت شهدای دانشگاه فنی حرفه ای شهید رجایی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب امنیت و صیانت کشور ثمره خون شهدا است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها مؤسسات و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان با اشاره به اینکه دو رکن اساسی در شهادت وجود دارد گفت: شهادت فی سبیل الله، آگاهانه و عقلانی است که شهدا هر دو را داشتند و این باعث جاودانگی آنها شد.

وی با اشاره به نقش شهدا در امنیت کشور تاکید کرد: امنیت، آسایش و آرامشی که امروزه در کشور ما است مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است و قطعأ نامگذاری روز بزرگداشت شهدا در اسفندماه تلنگری بزرگ برای مردم ایران است تا به یاد داشته باشند با فرا رسیدن سال جدید باید بیشتر حافظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا باشند.

حسنی مقدم با بیان اینکه باید به دنبال تحقق انتظارات شهدا از مسئولان باشیم، افزود: رسیدگی به محرومان و نیازمندان دیدگاه اصلی شهدا است و باید در این مسیر با قوت گام بیشتر برداریم.

وی با بیان این مطلب که باید ارزشها و عقاید و ایثارگری شهدا را برای جوانان تبیین کرد، گفت: شاید برخی بگویند که یادآوری دوران جنگ تحمیلی برای هیچ‌کس خوشایند نیست اما وقتی آرامش را در جامعه می‌بینیم،‌ متوجه می شویم که باید پاسدار خون شهدا باشیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

حسنی مقدم با تاکید بر اینکه موفقیت راهی پرپیچ و خم دارد بیان کرد: شهدا با رشادت و جانفشانی خود در راه هدفشان گام برداشتند، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند و در سایه این حماسه آفرینی های آنان، کشورمان به رشد و شکوفایی دست پیدا کرده است.

وی یکی دیگر از الزامات کشور  زنده نگه داشتن تفکر شهدا را جهاد در راه خدا مقاومت در مقابل تسلیم نشدن در برابر دشمن خواند و افزود: وجهی از جهاد، جهاد نظامی است که در جبهه‌ها با ادوات نظامی رخ می‌دهد و وجه دیگر آن جهاد در عرصه جنگ نرم است که دشمن از طریق شبکه‌های مجازی و اجتماعی دشمن اهداف خود را پیاده می‌کند و به خانواده‌های ما نزدیک می‌شود ما باید با بصیرت در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز پیروز شویم.

حسنی مقدم، جنگ کنونی را جنگ شبیخون فرهنگی و جنگ اقتصادی خواند و افزود: فرمان جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی پنج سال است که از سوی مقام معظم رهبری تأکید می شود و این نشان از جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن است که با ولایت مداری می توانیم بر دشمن غلبه کنیم.

این مقام مسؤل با اشاره به  تهاجم فرهنگی دشمن و شبکه های مجازی  خاطر نشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که با گزینه نظامی نمی تواند راه به جای ببرد و به همین دلیل به سراغ نهاد خانواده رفته تا از درون به آن صدمه بزند و متلاشی کند ولی نمیداند که ما تجربه بسیج و با هم کار کردن را داریم و در جبهه فرهنگی نیز با زنده کردن ارزشهای دفاع مقدس خانواده ی خود را دریافته و با ماشین اراده و فرمان بصیرت و انرژی امید به حرکت خود ادامه می دهیم و تمدن اسلامی را همواره سرآمد می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان