//
کدخبر: ۱۷۳۵۲۱ //

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با حکم وزیر کشور منصوب شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 «علی زینی وند» به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به سمت معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است؛ زینی وند پیش از این مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد را بر عهده داشته و دارای دکتری روابط بین الملل از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، کارشناسی ارشد روابط بین الملل از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و کارشناسی دبیری الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه ایلام است.

برخی از سوابق اجرایی زینی وند قبل از فرمانداری وی در محلات شامل رئیس کمیته سیاست داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری ایلام، مشاور در شورای عالی امنیت ملی، عضو شورای عالی اطلاع رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو کارگروه‌های اصلی تدوین سیاست‌های کلی نظام و مسئول کارگروه حوزه سیاست‌های داخلی برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و مسئول کارگروه اصلی تدوین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های جمعیت، انتخابات و نظام جامع قانون‌گذاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان