//
کدخبر: ۱۷۲۵۵۰ //

متقاضیان به آزمون استخدامی در ایلام نرسیدند

مدیریت بحران که در استان ایلام به طنز از آن به مدیریت «ساعت ۶ صبح» یاد می‌کنند باید به پیش‌بینی وضعیت جوی توجه می‌کرد تا جوانان شهرستان‌های دره‌شهر، آبدانان و بدره به دلیل بارش برف و مسدود بودن جاده از حق حضور در آزمون استخدامی منع نمی‌شدند.

متقاضیان به آزمون استخدامی در ایلام نرسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 بارش برف و مسدود شدن مسیر«مله پنجاب» ایلام موجب شد تا بسیاری از مسافران به آزمون استخدامی در ایلام نرسند که این مهم به علت عدم بازگشایی محور ایلام به دره‌شهر توسط سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام بوده است.

تاکنون هیچ مسئولی نیز پاسخگو نیست

سعید شریفی اظهار داشت: مدت‌ها است که چشم انتظار آزمون استخدامی بوده‌ایم و متاسفانه امروز که از آبدانان حرکت کردیم در محور«مله پنجاب» ایلام با مسدود بودن جاده روبه‌رو شدیم.

وی گفت: در این مسیر راهداری هیچ اقدامی برای باز کردن جاده نکرده است و ما مانده‌ایم و انتظار چند ساله و نرسیدن به آزمون استخدامی و درد بیکاری و خانه نشینی.

 شرایط جوی در نظر گرفته می‌شد

امیر احمدی دیگر شهروند دره‌شهری نیز که با مسدود بودن محور«مله پنجاب»از رسیدن به آزمون محروم شده است در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: من و بسیاری از جوانان شهرستان‌های دره‌شهر و آبدانان که باید برای آزمون استخدامی به ایلام می‌آمدیم به علت مسدود بودن محور«مله پنجاب» نتوانستیم به آزمون برسیم و تاکنون هیچ مسئولی نیز پاسخگوی ما نیست.

وی در ادامه گفت: بی‌برنامگی و عدم دقت و رصد ستاد بحران استان عامل این نرسیدن و تضیع حق ما جوانان شده است چرا که اصلح آن بود که تغییری در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شد و شرایط جوی را لحاظ می‌کردند.

تا خروج نخستین دواطلب می‌توانند به محل آزمون مراجعه و در آن شرکت کنند

علی حیدر بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: به جهت همکاری با دواطلبان آزمون استخدامی در ایلام تا خروج نخستین دواطلب می‌توانند به محل آزمون مراجعه و در آزمون شرکت کنند.

مدیر اجرایی آزمون استخدامی در ایلام گفت: با توجه به بارش برف و برابر مقررات آزمون داوطلبان فقط می‌توانند تا 20 دقیقه بعد از شروع آزمون مراجعه کنند اما به جهت وضعیت جوی این استثنا تا زمان خروج نخستین نفر برای جاماندگان به علت شرایط جوی اعمال می‌شود.

پیگیری‌ها در ایلام برای پاسخگویی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام به نتیجه نرسید و به‌رغم تماس با روابط عمومی سازمان و مدیرکل آن  و رصد فضای مجازی که از لحظات اولیه صبح این خبر را منتشر کرده‌اند تاکنون منتج به پاسخ برای چرایی مسدود بودن محور«مله پنجاب»نشده است.

مدیریت «ساعت 6 صبح»

اقدام مدیر اجرایی آزمون استخدامی در ایلام به رغم مساعدت نتوانسته است راه حل برطرف کردن مشکل جاماندگان از آزمون به علت مسدود بودن محور«مله پنجاب»پیدا کند چرا که این محور امکان تردد را نداده تا دواطلبان با تاخیر چند دقیقه‌ای برسند و در آزمون شرکت کنند.

آنچه جوانان باز مانده در آزمون را ناامید کرده است انتظار سالیان بسیار برای شرکت در این آزمون بوده تا شاید کاری بدست آوردند و از رنج بیکاری به رغم تحصیلات عالیه رهایی یابند اما بی‌تدبیری و بی‌توجهی به شرایط جوی، تمرکزگرایی در برگزاری آزمون و بی‌توجهی راهداری در بازگشایی مسیر موجب آن شد که آرزوی آنان بر باد رود و در انتظار آزمونی دیگر بمانند و شاید هم آن آزمون با بارش برف و باران و یا گرد و غباری به چنین سرنوشتی دچار شود.

جا داشت مدیریت بحران که در استان ایلام به طنز از آن به مدیریت «ساعت 6 صبح» یاد می‌کنند به پیش‌بینی وضعیت جوی توجه می‌کرد تا جوانان شهرستان‌های دره‌شهر، آبدانان و بدره به دلیل بارش برف و مسدود بودن جاده از حق حضور منع نمی‌شدند و دچار مشکلات روحی عدم حضور نمی‌شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان