//
کدخبر: ۱۷۲۳۰۳ //

۱۳ کتابخانه‌ عمومی استان کرمانشاه میزبان طرح «کتابخانه‌گردی» است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: ۱۳ کتابخانه‌ عمومی استان کرمانشاه میزبان طرح کتابخانه‌گردی است.

۱۳ کتابخانه‌ عمومی استان کرمانشاه میزبان طرح «کتابخانه‌گردی» است
به گزارش فرتاک نیوز،

معصومه حسنی خونسار، اظهار داشت: طرح کتابخانه‌گردی برای دومین بار در روز شنبه 18 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه کتابخانه‌گردی نخستین طرح گردشگری فرهنگی در کشور است و افزود: این طرح فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی است که با حضور هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان در کتابخانه‌های عمومی قشرهای مختلف مردم، به‌ویژه کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی ترغیب میشوند.

حسنی خونسار افزود: عضویت در کتابخانه‌های شامل طرح رایگان و در بقیه کتابخانه‌ها نیم‌بها است که کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه بیش از 42 هزار عضو دارد و 87 کتابخانه عمومی نهادی و 20 کتابخانه روستایی در این استان فعال است.

وی با بیان اینکه طرح کتابخانه‌گردی امسال در کتابخانه‌های تازه تأسیس و تعمیری اجرا می‌شود افزود: این طرح در کتابخانه‌های‌ عمومی امام شافعی شهرستان پاوه، شهید مدرس در اسلام‌آباد غرب، شهید آوینی کرمانشاه، شهدای مدافع حرم شهرک مهر رازی، پروین اعتصامی روستای ده‌پهن، امام رضا(ع) روستای رزین، دهخدا قصرشیرین، شهدای چهر هرسین، توحید دالاهو، علامه امینی در مناطق زلزله‌زده، طالقانی ثلاث باباجانی، ولیعصر(عج) کنگاور و مولوی سنقر اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به فواید این طرح گفت: طرح کتابخانه‌گردی به تقویت فرهنگ مراجعه به کتابخانه، مطالعه در کتابخانه، امانت گرفتن کتاب و بهره‌مندی از خدمات اجتماعی کتابخانه‌ها در کشور کمک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان