//
کدخبر: ۱۷۲۲۶۶ //
استاندار همدان:

توسعه استان همدان نیازمند مدیریت جهادی و کار شبانه روزی است

استاندار همدان بابیان اینکه توسعه استان همدان نیازمند مدیریت جهادی و کار شبانه روزی است، گفت: سند راهبردی و عملیاتی ۳ ساله استان بر اساس ظرفیت‌های موجود و اسناد بالادستی تهیه شده است.

توسعه استان همدان نیازمند مدیریت جهادی و کار شبانه روزی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدسعید شاهرخی روز چهارشنبه در سفری به شهرستان ملایر با حضور در محل یادمان شهدای گمنام بام ملایر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی سپس در برنامه‌ای که به مناسبت روز درختکاری تدارک دیده شده بود حاضر و ضمن غرس نهال به مناسبت روز ملی درخت کاری در میدان دانشگاه شهر ملایر به بازدید از یک کارخانه پرداخت و با مدیران و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان نیز امروز در محل فرمانداری ملایر برگزار شد که استاندار همدان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به جایگاه و سابقه تاریخی شهرستان ملایر گفت: مردم ملایر از گذشته تا امروز به فرهنگ؛ اخلاق و سخت کوشی شناخته شده هستند.

ملایر ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد

سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه ملایر ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد و امروز با وحدت و همدلی این شهرستان در مسیر کار و پیشرفت قرار دارد، گفت: به دنبال توسعه متوازن استان همدان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سند راهبردی و عملیاتی ۳ ساله بر اساس ظرفیت‌های موجود و اسناد بالادستی تهیه شده است، اضافه کرد: اجرای این سند در اولویت است.

استاندار همدان تاکید کرد: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی هستیم نیازمند مدیریت جهادی و کار شبانه روزی هستیم.

شاهرخی همچنین در ادامه با بیان اینکه برای حفاظت از منابع طبیعی باید فرهنگ سازی شود و از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود، گفت: توجه به اشتغال و تولید اولویت اول استان همدان است.

وی به ظرفیت‌های شهرستان ملایر و کسب عنوان جهانی شهر انگور توسط این شهر اشاره کرد و گفت: میراث جهانی انگور فرصت ارزشمندی برای توسعه ملایراست.

استاندار همدان همچنین با تاکید بر اینکه باید ظرفیت صنعتی شهرستان ملایر جدی گرفته شود و بستر را برای حضور سرمایه گذار فراهم کنیم، گفت: مدیران باید با رسانه‌ها ارتباط و تعامل داشته باشند و از ظرفیت خوب رسانه‌ها در راستای ارائه گزارش عملکرد استفاده کنند.

مدیران ارتباط و تعامل با رسانه‌ها را در دستورکار قرار دهند

شاهرخی با تاکید بر اینکه مدیران باید ارتباط و تعامل با رسانه‌ها را در دستورکار قرار دهند، گفت: ظرفیت خوب رسانه‌ها یک فرصت برای ارتباط با مردم است و از این فرصت باید استفاده شود.

وی یادآور شد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان همدان در اجرای سند اطلاع رسانی استان ارزیابی می‌شود.

استاندار همدان بر اجرای مستمر «طرح سپاس» در راستای سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تاکید کرد و گفت: باید تا پایان سال این طرح ادامه داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه ما در جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم تأکید کرد: باید این موضوع را باور کنیم که باید مانند دوران هشت سال دفاع مقدس پیش رویم تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم وگرنه حفره ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی گفت: ما باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان