//
کدخبر: ۱۷۲۰۵۶ //

آغاز عملیات اجرایی اتصال راه آهن رشت به آستارا با حضور رئیس جمهور

رئیس دفتر رئیس جمهور از آغاز عملیات اجرایی اتصال راه آهن رشت به آستارا فردا با حضور رئیس جمهور خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی اتصال راه آهن رشت به آستارا با حضور رئیس جمهور
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود واعظی عصر سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت استان گیلان برای دولت، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده خوشبختانه بیشتر وعده‌های ریاست جمهوری در سه سفر گذشته به استان گیلان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی به اجرای پروژه راه آهن قزوین - رشت، افزود: پروژه راه آهن قزوین - رشت یکی از بزرگترین پروژه‌های ریلی کشور است که با تلاش و همکاری دولت و مسئولان استانی انجام شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های وعده داده شده به مردم این استان به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات برگزار شده با مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مطالبات و حق مشکلات مردم استان گیلان، بیان کرد: در سفر فردا ریاست جمهوری برای پروژه‌های نیمه کار و همچنین اجرای باقیمانده آزاد راه تهران - رشت تصمیم گیری و عملیاتی می‌شود.

واعظی با بیان اینکه اتصال راه آهن قزوین- رشت به بندر انزلی و آستارا یکی دیگر از محورهای این سفر است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت استان گیلان و همسایگی آن با کشورهای حاشیه خزر اتصال این خط ریلی می‌تواند نقش مهمی در افزایش مبادلات داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی اتصال خط آهن رشت به آستارا نیز در این سفر کلنگ زنی می‌شود، ادامه داد: اجرای این طرح برای دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

واعظی همچنین به جاذبه‌های گردشگری استان گیلان اشاره کرد و گفت: سیاست دولت سرمایه‌گذاری مطلوب بر روی جاذبه‌های گردشگری استان گیلان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان