//
کدخبر: ۱۷۱۸۴۴ //

مراسم تودیع و تکریم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد

مراسم تودیع و تکریم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

این مراسم با حضور مهندس فتاح الجنان مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهادکشاورزی، مهندس جوادی قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس،رنجبر فرماندار کرمانشاه، دکتر حاتمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران و کارشناسان وکشاورزان استان برگزار شد.

رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ای به کشاورزان دارد گفت: ظرفیت ها وپتانسیل بخش کشاورزی بسیار بالا می باشد و در این راستا بخش کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است.

رنجبر موفقیت های بدست آمده در حوزه کشاورزی را مایه افتخار دانست و اظهار داشت:از زحمات دکتر شهبازی رییس پیشین این سازمان تقدیر وتشکر می کنم و برای مهندس نور بخش حاتمی رییس جدید نیز آرزوی موفقیت دارم.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۴_۲۳-۱۱-۲۴

حاتمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز افزود: کشاورزی دارای زیربخش های زیادی می باشد و با امنیت غذایی جامعه سروکار دارد و تحرک در حوزه کشاورزی می تواند اقتصاد استان را متحول سازد.

مهندس جوادی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس نیز اشاره داشت: استان کرمانشاه، استانی زرخیر می باشد و یکی از قطب های کشاورزی محسوب می گردد.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر شهبازی رییس سابق این سازمان تقدیر وتشکر شد و مهندس نور بخش حاتمی بعنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی گردید.

خبرنگار : فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان