//
کدخبر: ۱۷۱۸۲۵ //

۶۵۰ هزار ریال جریمه و پنج نمره منفی برای تردد خودرو از پیاده روها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن هشدار به رانندگان در خصوص ممنوعیت تردد از پیاده روها، گفت: انجام این تخلف با جریمه 650 هزار ریالی و پنج نمره برای راننده متخلف به همراه خواهد داشت.

650 هزار ریال جریمه و پنج نمره منفی برای تردد خودرو از پیاده روها
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در راستای اجرای بند پ ماده 161 آیین‌ نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان موظف هستند پیش از رسیدن به گذرگاه عابر پیاده و در صورت حضور یا عبور اشخاص، وسیله نقلیه خود را متوقف کنند.

وی ادامه داد: پیاده‌روها، محل‌های خط کشی، گذرگاه‌های غیرهمسطح ( پل‌های هوایی و زیرگذرها ) محل‌هایی هستند که عابران مجاز به تردد از آن‌ها هستند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: حرکت وسایل نقلیه داخل پیاده‌روها علاوه بر جریمه 650 هزار ریالی، 5 نمره منفی را نیز برای راننده متخلف به همراه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآور شد: در صورتی که راننده ای خودروی خود را داخل پیاده‌ رو پارک کند علاوه بر جریمه 400 هزار ریالی وسیله نقلیه اش توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌ شود.

وی ادامه داد: رعایت نکردن حق تقدم، تجاوز وسایل نقلیه به گذرگاه عابر پیاده یا توقف در این محل‌ها نیز جریمه 200 هزار ریالی را برای رانندگان متخلف همراه خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۸۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان