//
کدخبر: ۱۷۱۶۳۴ //

سرپرست فرمانداری بردسکن: کمبود مرغ در بردسکن در ایام نوروز نخواهیم داشت

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: با 126 هزار جوجه‌ریزی در شهرستان در 12 مرغداری هیچ‌گونه کمبود مرغ در ایام نوروز نخواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری بردسکن: کمبود مرغ در بردسکن در ایام نوروز نخواهیم داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قاسمپور در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور بخشداران، روسای ادارات جهادکشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: با کمبود هیچ‌گونه اقلام عمومی در شهرستان  مواجه نیستیم و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز و مصرفی خود را بدون هیچ دغدغه‌ای فراهم آوردند.

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به گران‌فروشی برخی فروشندگان بردسکنی، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گشت‌های مشترک خود را به‌صورت شبانه روزی تا آخر عید فعال کند.

وی بازدید از کشتارگاه و رصد بر بهداشت فردی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم در ایام منتهی به نوروز از خریدهای کاذب خود بپرهیزند.

قاسمپور با بیان اینکه خدمات‌دهی در ایام نوروز باید به صورت مطلوب به مردم و مسافران ارائه شود،گفت: میزان سهمیه میوه شب عید از سال قبل  افزایش یافته و در انبارها دپو شده است، ولی قیمت‌ها هنوز مصوب نشده‌است.

وی افزود: بازاریان و اصناف امروزه مجاهدت اقتصادی انجام می‌دهند، بنابراین هرکجا که مردم در اقتصاد دست داشتند،بهتر مدیریت شده است.

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به اینکه در صورت برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان حتما با سمت و سوی اصناف باشد، گفت: نگاه دشمن به سمت این است که به نظام ضربه بزند و از هر روزنه‌ای نیز وارد می‌شود تا سود خودش را ببرد.

وی بازاریان را افراد تاثیرگذار در شهرستان نام برد و اظهار کرد: همه مسؤولان موکلف هستند تا بین مردم باشند و به‌صورت شفاف گزارش بدهند.

قاسمپور با بیان اینکه در بخش خصوصی نهضتی در معادن و اشتغال‌زایی ایجاد شده است، گفت: سهم اشتغال در معادن و صنایع تولیدی رو به توسعه است و تمام زیرساخت‌ها در بحث آب،برق و گاز نیز برای سرمایه‌گذار فراهم است.

توزیع 25 تن شکر در بازار 

همچنین شهرام طلوع فکور، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن با علام این خبر افزود: عاملان فروش میتوانند با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت  حواله مقدار مورد نیاز شکر خود را دریافت کنند و با قیمت مصوب کیلویی 3 هزار و 500 تومان دراختیار مردم قرار دهند.

وی گفت: در حال حاضر سه هزار و 500 واحد صنفی و 420 واحد تولیدی در شهرستان فعالیت دارند و رعایت دریافت سود مجاز نیز به بازاریان و اصناف طی جلسه‌ای مطرح شده‌است.

طلوع فکور با بیان اینکه اداره صنعت و معدن با برگزاری 10 جلسه آموزشی در بردسکن توانست رتبه اول در استان را کسب کند، گفت: گشت‌های مشترک در ایام نوروز بصورت دائمی انجام می‌شود و کشیک‌های نوروزی هم نیز اعلام شده که در ایام نوروز بتوانند به مسافران و همشهریان خدمات‌رسانی شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به ایام آخر سال و چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: طی گزارش و بازرسی‌های به‌عمل آمده اگر واحد صنفی مواد محترقه به‌فروش برساند به‌شدت برخورد و به دستگاه قضایی ارجاع می‌شود. 

وی افزود: کالای فرد فروشنده مواد محترقه ضبط و به‌عنوان قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و پرونده سنگینی برای او تشکیل می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان