//
کدخبر: ۱۷۱۴۳۸ //
با حضور سردار هاشمی پور نایب رییس کمیسیون انرژی صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال زاهدان- زابل

عملیات اجرایی خط انتقال زاهدان _ زابل با حضور سردار هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و مدیریت گاز رسانی کشور آغاز گردید.

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال زاهدان- زابل
به گزارش فرتاک نیوز،

نایب رئیس کمیسیون انرژی در این آیین تلاش، همکاری ها و پیگیری های مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان را شایسته تقدیر دانست و گفت: رفع محرومیت و خدمتگزاری به مردم خصوصا در امر گاز رسانی به مردم به ویژه استان سیستان و بلوچستان به صورت جدی در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزارت نفت است که امروز آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به زابل از زاهدان همزمان از دو جبهه آغاز می گردد.

سردار هاشمی پور خدمات و اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را گسترده و ارزشمند دانست و افزود: تسریع در عملیات اجرایی خط انتقال  ضروری است و قرارگاه خاتم با داشتن ظرفیت و پتانسیل بالای فنی و مالی پشتوانه عظیمی است و تهیه زمانبندی مشخص همراه با کیفیت بخشی در اجرا مورد انتظار است.

مهندس دهمرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با بیان اینکه این پروژه در واقع نتیجه زحمات کمیسیون انرژی و  مهندس هاشمی پور است که توانست اختلاف بین نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس با وزرات نفت را با تلاش  زیاد حل نماید و به صورت ویژه از ایشان تشکر می نمایم

مهندس دهمرده  همچنین از پیگیری و همکاری های استاندار، شرکت ملی گاز ، کمیسیون انرژی و وزارت نفت قدردانی کرد و اظهار داشت: مناطق تحت پوشش این خط انتقال را شهرهای زاهدان _ زابل و زاهدان _ دو راهی دشتک به طول 108کیلومتر و همچنین گستره دو راهی دشتک _ زابل به طول 110کیلومتر اعلام کرد.

لازم به ذکر است مجمع نمایندگان استان از حسن نیت و همکاری سردار هاشمی پور، کمیسیون انرژی، مهندس زنگنه و مدیریت گاز کشور تشکر نمودند.

در حاشیه این برنامه، سردار هاشمی پور که به نمایندگی از کمیسیون انرژی در این سفر حضور داشت با فرزندان کهگیلویه ای شاغل در پروژه های خاتم در سیستان  ملاقات نمود که موجب دلگرمی آنان شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان