//
کدخبر: ۱۷۰۸۸۶ //
فرمانده انتظامی استان تاکید کرد:

پلیس آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی ماموران انتظامی برای تامین امنیت مسافران نوروزی، گفت: تدابیر لازم برای تحقق این مهم اندیشیده شده و مشکلی از این بابت نداریم.

پلیس آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "منوچهر امان اللهی" با حضور در پاوه و بازدید از پاسگاه ها و کلانتری های این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگذاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان پاوه یکی از نقاط با جاذبه گردشگری بالاست و همه ساله خصوصا در ایام نوروز به خاطر مناظر طبیعی و دیدنی آن، گردشگران زیادی راهی این نقطه می شوند.

سردار امان اللهی گفت: زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه ای می شود اولین چیزی که مطالبه می کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و خصوصا شهرهای اورامان نشین بیانگر وجود امنیت است.

وی گفت: پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این مهم از همه چیز می گذرند و حتی آسایش خود و خانواده اشان را نیز فدا می کنند تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند.

سردار امان اللهی گفت: در بررسی های انجام شده کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور  بوده است و مسافران نوروزی میز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان