//
کدخبر: ۱۷۰۷۰۵ //
معاون دادستان کرمانشاه:

اجرای طرح پذیرش شکوائیه بصورت الکترونیک در شهرستانهای استان / افزایش تعداد دفاتر پذیرش شکوائیه بصورت الکترونیک در کرمانشاه

علی اشرف کرمی معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از اجرای طرح پذیرش شکواییه به صورت الکترونیک در شهرستانه های استان خبر داد

اجرای طرح پذیرش شکوائیه بصورت الکترونیک در شهرستانهای استان / افزایش تعداد دفاتر پذیرش شکوائیه بصورت الکترونیک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اشرف کرمی با اشاره به اجرای طرح پذیرش شکوائیه بصورت الکترونیک در شش دفتر خدمات قضایی سطح شهر کرمانشاه، گفت: در تلاشیم تا بزودی این طرح را در شهرستان های استان نیز اجرا کنیم.

کرمی با اشاره به اجرای طرح پذیرش شکایات و ثبت اعتراض به قرار نهایی دادسرای عمومی و انقلاب توسط دفاتر خدمات قضایی مستقر در سطح شهر کرمانشاه از ابتدای اسفند، اظهار کرد: به موجب این طرح اشخاص می توانند جهت ارائه شکایت به جای مراجعه مستقیم به دادسرا و ضابطین دستگاه قضایی به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و شکایت خود را تقدیم نمایند.

وی باتاکید براینکه این طرح فعلا اختیاری است، افزود:در آینده پذیرش شکواییه ها به تدریج با آماده شدن زیرساخت‌ها صرفاً از طریق دفاتر خدمات قضایی امکان پذیر خواهد بود.

 به گفته این مسئول عناوین اتهامی قابل طرح و پذیرش در دفاتر خدمات قضایی ۸۴۷ عنوان است که لیست آن در دفاتر مذکور قابل دسترس برای مراجعین خواهد بود.

وی تسریع در فرایند تحقیقات مقدماتی، صرفه جویی در وقت و هزینه ها ،قابلیت پذیرش شکایت در سراسر کشور و کاهش مراجعین به دادسرا را از جمله مزایای این طرح اعلام کرد.

معاون دادستان کرمانشاه درخصوص راه اندازی این طرح در شهرستان ها نیز گفت: امکان پذیرش شکوائیه ها در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه نیز در دستور کار است و با فراهم شدن زیرساخت‌ها اجرایی خواهد شد.

 وی یادآورشد: در حال حاضر در شهر کرمانشاه ۶ دفتر خدمات قضایی آماده قبول عرایض تقدیمی شهروندان است و مجوز دو دفتر دیگر نیز آماده شده که تا پایان سال جاری راه اندازی و شروع به کار خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان