//
کدخبر: ۱۷۰۲۷۶ //

مراسم روز مهندس در دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه برگزار گردید

مراسم گرامیداشت روز مهندس با حضور فضل الله رنجبر-علی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه-محمد رضا علیخانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان و جمعی از دانشجویان روز دوشنبه در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد.

مراسم روز مهندس در دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه برگزار گردید
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این باره اظهار داشت: این دانشگاه از اوایل فعالیت خود تا به حال هزار و 130 دانش آموخته دارد و در 17 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد.

اختری افزود: بر اساس پیمایشی که در سال گذشته بین بخشی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی انجام شد و 47% از این دانشجویان در حال حاضر وارد فضای کسب و کار استان شده اند.

وی گفت: اکثر فارغ التحصیلان انتظار دارند سریعا بعداز فارغ التحصیلی به پشت میز بروند و شغل دولتی داشته باشند.

رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز اظهار داشت:ما مدیران بایستی زمینه حضور مهندسان را بتوانیم فراهم کنیم و نخبگان باید محکم و جدی باشند و میدان کار و تلاش خود را رها نکنند.

رنجبر در ادامه گفت: با تمام وجود دست یاری به سمت مهندسان استان دراز می کنیم و اعلام میداریم که به ایده سازی تفکر خلاق و فکر مهندسی نیاز داریم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان به دانشجویان گفت: از هم اکنون دانشجویان به فکر تشکیل تیم و کار گروهی باشند و همچنین یک تیم علاوه بر بخش فنی به کارشناس مدیریت و مالی هم نیازمند است و اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که گروه بزرگ شود و توسعه یابد.

محمد رضا علیخانی اشاره داشت: وضعیت اقتصادی دولت، به گونه ای است که نیاز جدی به حضور نخبگان فنی در حوزه های مختلف از جمله بازی های رایانه ای و ... است.

خبرنگار : فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان