//
کدخبر: ۱۶۹۷۳۰ //

یک مرکز بهداشتی و ۵۰ هزار نفر جمعیت بدون پرستار

جمع زیادی از مردم روستاهای مختلف چاروسا و دیشموک با حضور در مرکز بهداشتی قلعه رئیسی از وضعیت کنونی و نبود پرستار گلایه‌مند بودند.

یک مرکز بهداشتی و 50 هزار نفر جمعیت بدون پرستار
به گزارش فرتاک نیوز،

جمع زیادی از مردم روستاهای مختلف چاروسا و دیشموک با حضور در مرکز بهداشتی قلعه رئیسی وضعیت کنونی گلایه‌مند بودند.

پس از تماس‌های مکرر مردم با خبرنگار صدا و سیما و خبرگزاری فارس در چاروسا در خصوص نبود پرستار در مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی این موضوع را پیگیری کردیم.

در بدو ورود به مرکز با انتقاد شدید مردم روبرو شدیم که بیش از 8 ساعت در مرکز حضور داشته‌اند و می‌گفتند که پرستار در مرکز وجود ندارد.

با حضور در دفتر دکتر مرکز مشکل را سوال کردیم که دغدغه او بیشتر از بیماران بود و می‌گفت که از صبح به شخصه مجبور بودم به جای پرستار وضعیت چند بیمار با وضعیت بد را مورد رسیدگی قرار دهم.

مشکل در همین خاتمه پیدا نکرد تا سوال را از رئیس مرکز بهداشتی پرسیدم که در جواب گفت: پرستارانی بودند که قرارداد آنها تمام شده و متاسفانه هم اکنون پرستار نداریم.

این در حالی است که چند پرستار خانم ساکن خود شهر قلعه رئیسی در این مرکز در حال کار بودند و همان بخشنامه سبب شد تا نام آن را طرح بگذارند و به آنها اعلام کنند که طرح شما به پایان رسید و دیگر نمی‌توانید کار کنید.

جای تاسف است در مرکز بهداشتی قلعه رئیسی که بیش از 50 هزار نفر جمعیت از روستاهای درغک، شوتاور، دیشموک و مناطق روستایی دیگری از بخش‌های دیشموک و چاروسا را پوشش می‌دهد پرستار نداشته باشد.

جای بسی تاسف است که چندین پرستار خانم و مرد در همین شهر ساکن هستند و به دلیل اتمام قرارداد از کار کنار گذاشته می‌شوند بدون اینکه پرستاری جذب یا جای آنها را پر کرده و سپس اقدام کنند.

مشکلات این مرکز در همین خلاصه نمی‌شود و آمبولانسی که سن آن به 50 سال پیش برمی‌گردد و بدون امکانات است از دیگر مشکلات این مرکز است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان