//
کدخبر: ۱۶۹۶۶۹ //

‍ بازدید معاون رییس جمهور از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه

دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز چهارم اسفندماه در سفر خود به کرمانشاه از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی بازید کرد

‍ بازدید معاون رییس جمهور از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بر اساس قانون سازمان بهزیستی مکلف به راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر است که تاکنون این امر به خوبی محقق شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت خوب استان کرمانشاه در تجهیز مراکز اورژانس اجتماعی، گفت: تعداد مراکز، خودروهای اورژانس اجتماعی، آگاهی و آشنایی مردم نسبت خدمات ارائه شده توسط اورژانس اجتماعی قابل توجه است که باید استمرار پیدا کند.

دکتر ابتکار همچنین از حمایت های دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اورژانس اجتماعی و اقدامات صورت گرفته در این زمینه خبر داد و افزود: در تلاشیم مشکلات استخدامی نیروهای اورژانس اجتماعی را برطرف کنیم و در تشویق و توان افزایی کارشناسان و مددکاران سهمی داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه به توجه به مسائل و مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهرها اشاره داشت و از راه اندازی دفاتر تسهیل‌گری با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شورای اجتماعی کشور خبر داد.

این مسئول از اجرای طرح ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در هشت استان کشور از جمله کرمانشاه به منظور توان افزایی جوامع در معرض آسیب و شناسایی توانمندی های اجتماعی افراد این مناطق برای مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد.

دکتر ابتکار خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ارتقای تاب آوری اجتماعی در هر استان اعتبار خاصی در نظر گرفته شده که این اعتبار در کرمانشاه بیش از دو برابر به دلیل زلزله رخ داده و آسیب های پس از آن بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان