//
کدخبر: ۱۶۸۴۰۹ //
حوزه هنری کرمانشاه اعلام کرد:

برگزاری آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی چهل سال مرز امن

آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی چهل سال مرز امن با حضور ریاست حوزه هنری، اهالی رسانه و دانشجویان رشته گرافیک و پرسنل این حوزه بر گزار شد.

برگزاری آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی چهل سال مرز امن
به گزارش فرتاک نیوز،

فخر الدین دوست محمد دبیر اجرایی جشنواره گفت: این جشنواره با هدف بیان رشادت ها، ایثارگری ها و فداکاری های مرزبانان و مرزداران جمهوری اسلامی در حفظ و صیانت از سرزمین پهناور ایران و ایجاد آرامش و امنیت برگزار می شود.

دوست محمد تبعات این جشنواره را درارتقا رشد ملی و اقتصادی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی بیان کرد و افزود : زمان برگزاری این جشنواره خرداد ماه  98 است.

دبیر اجرایی جشنواره در ادامه تصریح کرد : 27 دی ماه فراخوان این جشنواره تایید شد وامروز 29 بهمن انعکاس این جشنواره در رسانه ها و مطبوعات کشور است.

در ادامه جلسه افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه گفت : این طرح از سوی خانه گرافیک و خانه کاریکاتور و در اهمیت مرزها از منظر هنر برگزار می شود.

آزادی افزود : ما در مرزها  قربانیان زیادی را فدای کیان و کشور کرده ایم و خوشحالیم که مردم ما در صحت و سلامت و امنیت می توانند فعالیت کنند.

وی کرمانشاه را جز 3 استان امن کشور دانست و افزود : هر جا که هنر وارد شود تاریخی و ارزشمند است و نقش هنرمندان در این حوزه  می تواند نقش و اهمیت مرزداران را از منظر هنر به نمایش بکشد.

فرشاد عیسی پور دبیر هنری و طراح پوستر جشنواره هم گفت : این جشنواره در دو بخش پوستر و کاریکاتور با 4 موضوع مرز به اضافه چهل - مرزبانان، مرزداران و مرز نشینان - توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال - امنیت و آرامش برگزار می شود.

عیسی پور افزود : در هر بخش به صورت مشترک به نفر اول تا سوم به ترتیب 3 میلیون تومان،  2 میلیون و یک میلیون تومان و جوایزی هم  از سوی میراث فرهنگی اهدا می گردد.

دبیر هنری جشنواره  زمان اختتامیه این جشنواره را  15 تیر ماه 98 اعلام کرد و افزود:  3 نفر از شرکت کنندگان  هم در هر بخش بر اساس موضوع تقدیر می شود و مبلغ 500 هزار تومان از سوی حوزه هنری به آنان اهدا می گردد.

خبرنگار : طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان